Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
da skal toppen til planslipping i morgen :) å blir kanskje O-ring i blokk skal snakke me dem på sylynderservis om det i morgen :D

Håper du fikk en god pris..?

Planing av topp og o.ringe blokk tar vi 2400kr for-- :P

det e bili :) men e i danmark no, så blir kostende å sende den ned ditt å :( vist æ va i norge så har æ ikke tvila på det engang å sendt det til dere:)

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

no har æ vert på sylinder sørvis å snakka me dem, dem tar 1000kr pluss moms for å lage sporr til O-ring. men jeg måte skaffe O-ring selv å vite hvor mye den skal stikke opp og hvor dybd! vist æ huska rett så va det 0,2 mm? er det noen som kan hjelp mæ me ta? :D å hvor jeg kan få kjøpt O-ring! takker veldig mye for svar, for vil bli ferdig fortest mulig :D

Skrevet

jiiiiippi :D har handla dele av en kompis i dag :)

bili :) 5400kr for alt.

intercooler skal være go for 500hk, oljekjøler, to bensin pumpe som levere 200-300 liter bensin i timen hver! bensin regulator, topp pakning, grenrør, blow off, komplett rør til intercooler :D pluss olje til motor å olje til girkasse å diff, og høy oktan greier :P:D

sm4b47pbh7gaf4w3eb9j.jpg

t1jdqvzl6b96o7lja87y.jpg

5wrxqufrmsqlrlhtrzlt.jpg

fsma8fumahdwaoplm9xk.jpg

0yz7pk6mx19sa3cj60vq.jpg

Skrevet
blir artig dette her, ser nå ut som du begynner å få en del deler også nå, stå på :wink:

takk for det;) men mangla: ms, turbo, å dyser!

Skrevet
Sett den motorn i e30, hehe..

Ser du har begynt å fått deler, blir bra dette. Ser ut som at du har kontroll på hva du gjør også :)

hehe :P skal lage traktortrekk av den motor`n mini puller :D

takker for det :) prøva nå så godt æ kan :P men e ikke så enkelt når pengan ikke strekk te så my :(

drei stempler skal æ gjera sjøl, biligst det :P

Skrevet

va ut å kjørt på motorvei i går kveld! kjørt i 200 så sa det kjjiibom :? faaan der for fronten min :( den leppa som e på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...