Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dreier du ned squishen har du ca 8.0.1 litt mer,men det er lavt nok. kan fint kjøre 8.8 og spør du meg

M20B25_KOLV_MATT.jpg

kan kjøre med 8.8 men vil kjøre med lit mere bar siden æ ska ha O-ring i blokka. derfor dreie æ stempla med det samme :)

o86cihz3figxvbh1toqt.jpg

squishen e det der den røde strekken (kanten) rundt heile stemple? :?:

q3xk93gtk7hnt00io28d.jpg

stemple mitt er 64mm høyt.

hmmm, ingen som veit?

Skrevet

Skal ligge litt info om hvor mye du ska dreie stemplene, både her på bimmers og www.ppf.com. er ikke 100% sikker, mener og ha lest at du havner på rundt 8.0.1 (rett meg om jeg tar feil) vist du tar av 3mm, men dette må du undersøke nærmer. skal lete litt jeg også, sier fra om jeg finner det :)

Skrevet

er det noen som kan bekrefte at det er facelift stempla? altså 8:8:1 org komp.

hui9y9ilunr6cbejk38r.jpg

stemple der er heilt flatt under!

b7w2ulmdls6p9ndqslf0.jpg

men dem stempla som pure-pf vise e ovale under! å dem sei det e facelift stempler! vist æ forsto det rikti det han skreiv :P

men stempla min e samme oppå!

Skrevet
Hvis stemplene dine har den ''gropa'' ned på toppen er det ihvertfall fra facelift, altså kat. stempler.

okei :) takker, da e det facelift stempler.

men lurra på hvorfor den er heilt flat under! som du ser på siste bilde! :D

Skrevet
Hvis stemplene dine har den ''gropa'' ned på toppen er det ihvertfall fra facelift, altså kat. stempler.

Akkurat det kan jeg ikke svare på...

Skrevet

Akkurat det kan jeg ikke svare på...

okei :)

Skrevet

kjøpt 3toms rustrfritt rør te å bygg eksos i går :) 3 meter pluss 4 bøyninger :)

skal ta av veiva i morra :) sånn at den blir klar te levering på mandag.

Skrevet

hui9y9ilunr6cbejk38r.jpg

b7w2ulmdls6p9ndqslf0.jpg

men dem stempla som pure-pf vise e ovale under! å dem sei det e facelift stempler! vist æ forsto det rikti det han skreiv :P

Ja det er det, noen kom med helt rette skjørter og andre som på det andre bildet du viser..

Vis du leser det som står under bildet på ppf så hadde su skjønt det :)

Legger ved det som står:

Så här mätte jag. Nu finns det ju lite olika B25 kolvar, har du tex dom som är helt plana på undersidan så får du ju fel mått.

Dom här måtten körde jag med urgröpta förbränningsrum så fick jag 7.9:1. Vad ni får är upp till er och jag tar inget ansvar.

Har du läst hit och ännu inte förstår hur du skall svarva så rek. jag att du inte turbokonverterar din bil.

:lol:

Tips: Alle kat stempler kan du frese/dreie helt ned til squishen, når du har truffet den over hele stempelet tar du ca 0,5mm til.. da er du på et komp forhold mellom 8.0:1 -7.9:1

Skrevet

hui9y9ilunr6cbejk38r.jpg

b7w2ulmdls6p9ndqslf0.jpg

Ja det er det, noen kom med helt rette skjørter og andre som på det andre bildet du viser..

Vis du leser det som står under bildet på ppf så hadde su skjønt det :)

Legger ved det som står:

Så här mätte jag. Nu finns det ju lite olika B25 kolvar, har du tex dom som är helt plana på undersidan så får du ju fel mått.

Dom här måtten körde jag med urgröpta förbränningsrum så fick jag 7.9:1. Vad ni får är upp till er och jag tar inget ansvar.

Har du läst hit och ännu inte förstår hur du skall svarva så rek. jag att du inte turbokonverterar din bil.

:lol:

har lest det, men skjønna ikke så godt svensk som andre :P pluss at æ e ikke heilt inn i ta så da blir det enda vanskelig å forstå :?

Skrevet

La til et tips på det jeg skrev etter du svarte.. Da sjønner du det?

Vis ikke skal jeg prøve å redigere et bilde til deg, men skal du gjøre dette selv?

Eller er det firma, vis firma kan du jo bare printe ut å legge ved info som står på ppf.. skal ikke være så vanskelig å skjønne

Vis du har det stempelet som har helt rette skjørter kan du ikke gå etter de måla som står på ppf.. Det er for de stemplene som ikke har rette skjørter.

Skrevet
La til et tips på det jeg skrev etter du svarte.. Da sjønner du det?

Vis ikke skal jeg prøve å redigere et bilde til deg, men skal du gjøre dette selv?

Eller er det firma, vis firma kan du jo bare printe ut å legge ved info som står på ppf.. skal ikke være så vanskelig å skjønne

Vis du har det stempelet som har helt rette skjørter kan du ikke gå etter de måla som står på ppf.. Det er for de stemplene som ikke har rette skjørter.

okei :) skal gjera ta med stempla selv ja! har stempla som har heilt rette skjørter, vert fint vist du har orka å redigert et bilde :D sånn at æ e heilt sikker :) takker for at du e hjelp som (a-dekk) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...