kevine30 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 sveiset topp no og boret nye hull. så blir levert inn te sylinderservis på mandag. stempler er montert no! skal ha ut motoren i bmw snart no, sånn at æ får sett den nye i
Iv3rs3n Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Må oppdatere no Kevin.. Spent på kordan ta her bli..
OLEZZ Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Detta blir jo rått. Ser ut som du har pyramideringer ja. Både pakningen og ringene minner veldig om de jeg har selv. Minner om at det er viktig å etterstramme disse etter varmkjøring. Noe jeg regner med du skal. Er også folk som har hatt trøbbel med at det lekker på utsiden av blokka i starten, men det går seg til da de skal "spise" seg litt opp i toppen. Selv hadde jeg ikke noe problemer med det.
kevine30 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Må oppdatere no Kevin.. Spent på kordan ta her bli.. får vell kanskje oppdatere i kveld lit kjedeli å, bare innlegg fra mæ
kevine30 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Detta blir jo rått.Ser ut som du har pyramideringer ja. Både pakningen og ringene minner veldig om de jeg har selv. Minner om at det er viktig å etterstramme disse etter varmkjøring. Noe jeg regner med du skal. Er også folk som har hatt trøbbel med at det lekker på utsiden av blokka i starten, men det går seg til da de skal "spise" seg litt opp i toppen. Selv hadde jeg ikke noe problemer med det. er faktisk litt usikker ka det e! for dem e spisere på toppen av ringene! skal ha +0,3 pakning på å! skal etterspennes etter hvert siden jeg skal ha ARP bolter å!
kevine30 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 motor ute, vasket motorom begynt å montere ic bilder kommer!
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 topp montert, å såtte på blokka begyner å ta form men er syk å hjemme fra jobb så får ikke gjort noe i dag! men får lakt ut bilder seinere i dag da;)
JonasD Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Dette blir bra Kevin! Må ta en motorvask før du hiver inni ny motoren?
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Dette blir bra Kevin!Må ta en motorvask før du hiver inni ny motoren? takker har gjort det ble bra å! gammle bilder dette. nye bilder kommer i kveld følg med
turbo_fever Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Hei var ikke denne i molde idag. Ganske sikker jeg såg den
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Hei var ikke denne i molde idag. Ganske sikker jeg såg den trukke det du står i danmark no
turbo_fever Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Da var det en lik en. å virka ikke som den var overlada heller
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 før vask: etter: vart litt reinar da
kevine30 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Da var det en lik en. å virka ikke som den var overlada heller min e ikke overlada enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå