Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sveiset topp no og boret nye hull. så blir levert inn te sylinderservis på mandag. stempler er montert no! skal ha ut motoren i bmw snart no, sånn at æ får sett den nye i :D

• 2 weeks later...
  • Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Detta blir jo rått.

Ser ut som du har pyramideringer ja. Både pakningen og ringene minner veldig om de jeg har selv.

Minner om at det er viktig å etterstramme disse etter varmkjøring. Noe jeg regner med du skal.

Er også folk som har hatt trøbbel med at det lekker på utsiden av blokka i starten, men det går seg til da de skal "spise" seg litt opp i toppen.

Selv hadde jeg ikke noe problemer med det.

Skrevet
Må oppdatere no Kevin.. Spent på kordan ta her bli.. :)

får vell kanskje oppdatere i kveld :) lit kjedeli å, bare innlegg fra mæ :P

Skrevet
Detta blir jo rått.

Ser ut som du har pyramideringer ja. Både pakningen og ringene minner veldig om de jeg har selv.

Minner om at det er viktig å etterstramme disse etter varmkjøring. Noe jeg regner med du skal.

Er også folk som har hatt trøbbel med at det lekker på utsiden av blokka i starten, men det går seg til da de skal "spise" seg litt opp i toppen.

Selv hadde jeg ikke noe problemer med det.

er faktisk litt usikker ka det e! for dem e spisere på toppen av ringene!

skal ha +0,3 pakning på å! skal etterspennes etter hvert siden jeg skal ha ARP bolter å!

Skrevet

topp montert, å såtte på blokka :) begyner å ta form :D men er syk å hjemme fra jobb så får ikke gjort noe i dag! men får lakt ut bilder seinere i dag da;)

Skrevet
Dette blir bra Kevin!

Må ta en motorvask før du hiver inni ny motoren? :P

takker :D har gjort det ble bra å! gammle bilder dette.

nye bilder kommer i kveld :D følg med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...