Frode_E30 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Hva heter firmaet som gjør jobben? Bilen blir nok bra med de felgene ja
kevine30 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Hva heter firmaet som gjør jobben? Bilen blir nok bra med de felgene ja er ikke noe firma. men han tar inn biler og bygger dem, og bygger biler til seg selv! ganske flink han kjører kun med megasquirt
kevine30 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Ms1 v2.2 har han skrevet feil? ja det kan godt hend
kevine30 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 lenge siden oppdatering no men her er ferske bilder! blir snart oppstart av bil no, dem snakket om at det blir kanskje i helga vist dem fikk ein føler! nye rør til turbo! ledninga laga nytt feste til triger.
kevine30 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 takker for kommentarer blir sikkert bra for det e ein som gjør ta for meg no. bilen står i danmark nå, så blir litt langt å kjør for å skru litt
Iv3rs3n Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Ser nå iallefall fremgang nå Kevin.. Du kommer vel på Smøla å lager lokal tåke når du får henta den hjem? Eller du har vel litt gummi du sku brent på Midsunde også tenke æ??
kevine30 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Ser nå iallefall fremgang nå Kevin.. Du kommer vel på Smøla å lager lokal tåke når du får henta den hjem? Eller du har vel litt gummi du sku brent på Midsunde også tenke æ?? litt fremgang sakte men sikkert! kommer dem fleste plassene vist den fungere
kevine30 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 da blir det oppstart av bil i helga vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte i noe artig
JonEldaR Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 da blir det oppstart av bil i helga vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte i noe artig hørtes ikkje ut som dem heilt store forventningan:p når ska d bli lokal tåke på midsund no da?
kevine30 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 da blir det oppstart av bil i helga vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte i noe artig hørtes ikkje ut som dem heilt store forventningan:p når ska d bli lokal tåke på midsund no da? bedre å ha dårlige forventninger, for vist den starter så blir jeg ganske lykelig hvis ikke så har jeg tatt sorgen på forskudd vist bilen fungere så blir det henting av bil i påsken hørt rykte at du skal starte opp i påsken ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå