Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva heter firmaet som gjør jobben? Bilen blir nok bra med de felgene ja :D

er ikke noe firma. men han tar inn biler og bygger dem, og bygger biler til seg selv! ganske flink :) han kjører kun med megasquirt :D

• 1 month later...
Skrevet

lenge siden oppdatering no :? men her er ferske bilder! blir snart oppstart av bil no, dem snakket om at det blir kanskje i helga vist dem fikk ein føler!

vdd9yle6kl4hk6b2fb05.jpg

vesv4nokmci18xxr7sau.jpg

nye rør til turbo!

dr8okjpech0w7pppdlzt.jpg

ledninga :P

vbzth1bnvcplvbb2nngg.jpg

laga nytt feste til triger.

fp89m23m8v9jdma5mpq2.jpg

95eu31dvr69cgg5m81fz.jpg

aas9yb7w5ozhp1s6mjft.jpg

1lcbzormcddtz5tondx1.jpg

1a8ksm3k7w2bl7ylqoha.jpg

Skrevet

takker for kommentarer :) blir sikkert bra :P for det e ein som gjør ta for meg no. bilen står i danmark nå, så blir litt langt å kjør for å skru litt :P

Skrevet

Ser nå iallefall fremgang nå Kevin.. :) Du kommer vel på Smøla å lager lokal tåke når du får henta den hjem? :P Eller du har vel litt gummi du sku brent på Midsunde også tenke æ?? ;)

Skrevet
Ser nå iallefall fremgang nå Kevin.. :) Du kommer vel på Smøla å lager lokal tåke når du får henta den hjem? :P Eller du har vel litt gummi du sku brent på Midsunde også tenke æ?? ;)

litt fremgang :P sakte men sikkert! kommer dem fleste plassene vist den fungere :twisted:

Skrevet

da blir det oppstart av bil i helga :) vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte :P i noe artig :D

Skrevet
da blir det oppstart av bil i helga :) vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte :P i noe artig :D

hørtes ikkje ut som dem heilt store forventningan:p når ska d bli lokal tåke på midsund no da?:P

Skrevet

hørtes ikkje ut som dem heilt store forventningan:p når ska d bli lokal tåke på midsund no da?:P

bedre å ha dårlige forventninger, for vist den starter så blir jeg ganske lykelig :P hvis ikke så har jeg tatt sorgen på forskudd :?:P vist bilen fungere så blir det henting av bil i påsken :)

hørt rykte at du skal starte opp i påsken ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...