Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detta så jo bra ut da. Ser ihvertfall ut som de vet hva de driver med.

Må nesten følge med videre her.

Hva heter firmaet forresten?

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da blir det oppstart av bil i helga :) vist motor ikke fungere vurderer jeg salg eller bytte :P i noe artig :D

hørtes ikkje ut som dem heilt store forventningan:p når ska d bli lokal tåke på midsund no da?:P

bedre å ha dårlige forventninger, for vist den starter så blir jeg ganske lykelig :P hvis ikke så har jeg tatt sorgen på forskudd :?:P vist bilen fungere så blir det henting av bil i påsken :)

hørt rykte at du skal starte opp i påsken ??

tvile på at i rekk d i påska, må kjøpe inn letta svinghjul og ny clutch + forsterka trykkplate.. så kjem ann på når i får tak i alt:p

Skrevet
Detta så jo bra ut da. Ser ihvertfall ut som de vet hva de driver med.

Må nesten følge med videre her.

Hva heter firmaet forresten?

det ser slikk ut ja :D er ikke noe firma akkurat, er bare privat folk som har ganske bra med peiling på ting :P

Skrevet

jonEldarR:

får håpe du rekk det da :) blir nå jævli bra te slutt da :D va å skikka på bilen din på mandagen, fyyy så fin bakende du har 8)

Skrevet
jonEldarR:

får håpe du rekk det da :) blir nå jævli bra te slutt da :D va å skikka på bilen din på mandagen, fyyy så fin bakende du har 8)

takk for d:p gler me t å se bilen din i aksjon au, litt kjedelig å bli frakjørt av en liten E30 da men.. må vel nesten invistere i litt motoroppgradering en gang i au da:p

Skrevet
jonEldarR:

takk for d:p gler me t å se bilen din i aksjon au, litt kjedelig å bli frakjørt av en liten E30 da men.. må vel nesten invistere i litt motoroppgradering en gang i au da:p

trur dem kjem te å gå ganske likt, du har vell 350hk og jeg sirka 350hk! å du har vell sikkert ein del med nwt? eller kosn det skrivest :P

Skrevet
jonEldarR:

trur dem kjem te å gå ganske likt, du har vell 350hk og jeg sirka 350hk! å du har vell sikkert ein del med nwt? eller kosn det skrivest :P

om du får 350 hk så kjøre du nok ganske bra ifra me trur i, en god del tyngre bil i vett:p

Skrevet
Tror en e30 me 350hk kjøre fra en e34 me 350 ja :P

ååå F**n tenkt ikke på vekta :P da trur æ den klara å kjør i fra m5! :D

Skrevet

treng ikkje pustehjelp min vettu;p

Skrevet

treng ikkje pustehjelp min vettu;p

treng vell etterhvert :P bare vent :twisted:

Skrevet

bilen har startet no da, men har dårlige nyheter! dem starta den opp å den har bare gått i 10 sekund, for at det var en kakle lyd :( dem trudd det va rådelager, det hørtest ut som lyden kom derfra! :( så da veit jeg ikke helt va jeg skal gjøre!

bytte? salg? eller slå på stortromma, å kjøpe smidd innmat på den motoren jeg har hjemme? og sette på toppen og tutt å kjør!

Skrevet

Fortsett uten tvil! Må hvert fall ikke selge ;) Kommet for langt til å gi opp nå Kevin!

Skrevet

ville ikkje ha solgt no når du har jobba så masse for ta.. d bli stortap for d... bare kjør på, vinn ikkje uten å satse :wink:

vart jævli deppa sist når i hadde samme problemet au.. men angre ikkje et sekund på at i bare satt igang med en gang igjen.. kjem i mål til slutt :)

Skrevet
ville ikkje ha solgt no når du har jobba så masse for ta.. d bli stortap for d... bare kjør på, vinn ikkje uten å satse :wink:

vart jævli deppa sist når i hadde samme problemet au.. men angre ikkje et sekund på at i bare satt igang med en gang igjen.. kjem i mål til slutt :)

hehe :) det forstår æ godt at du vart. trur ikke det blir salg :P trur heller det blir smidd innmat te den blokka æ har hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...