Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den røde der kan du legge oljereturen din. tilførsel tar du i fra hullet der trykkbrytern sitter. lager deg et ledd der med trykkbryter og førsel videre opp til turbo.

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg tok olje returen inn i den røde punkte på bilde! skal vist være en bra plass :)

ang olje til turbo så tok jeg det fra der oljetrykk føleren sitter, med tanke på bra med oljetrykk :)

har ikke sett innlegga, er ikke vant til at det er noe som skjer her :P

Skrevet

angående bmw prosjekte så har jeg sendt ledningsnette til en i vestnes for å lage det på nytt for at alt skal bli bra å passe til nye megasquirten jeg kjøpte :) å jeg skal ut å reise til england på vindmølle jobb igjen (penger) :D reiser neste søndag og kommer hjem den 10.10.10:P så da skal jeg montere ledningsnette tar ikke lang tid :) så rett til ny mapping :twisted: får satse på bedre tall (HK) denne gangen :P

Skrevet
angående bmw prosjekte så har jeg sendt ledningsnette til en i vestnes for å lage det på nytt for at alt skal bli bra å passe til nye megasquirten jeg kjøpte :) å jeg skal ut å reise til england på vindmølle jobb igjen (penger) :D reiser neste søndag og kommer hjem den 10.10.10:P så da skal jeg montere ledningsnette tar ikke lang tid :) så rett til ny mapping :twisted: får satse på bedre tall (HK) denne gangen :P

Får en finfin jobb han da :)

Tvitvi ;)

Skrevet

Får en finfin jobb han da :)

Tvitvi ;)

tar ikke lang tia for han det :)

Skrevet
Gledar meg til å sjå utfallet :)

blir spennende det :) trur jeg skal stoppe han på 380whp, er nok det vil jeg tru med orginale råder :P

Skrevet

noen som har noen bra ideer angående bensin tilførsel? jeg har kun skiftet ut orginale pumpen med en bosch Mkt bra pump som flödar för ca 5-600hk....

å det trur jeg ikke er bra nok :P ?

Skrevet
noen som har noen bra ideer angående bensin tilførsel? jeg har kun skiftet ut orginale pumpen med en bosch Mkt bra pump som flödar för ca 5-600hk....

Du har ikkje vurdert fuel catch tank? Mulighetane for att du mister bensintrykk i skarpe svingar er vel stor...

Skrevet

Du har ikkje vurdert fuel catch tank? Mulighetane for att du mister bensintrykk i skarpe svingar er vel stor...

skal ha fuel cell og fuel catch tank har bare ikke strukket til med penger enda:P men den pumpa er bra nok da eller?

Skrevet

skal ha fuel cell og fuel catch tank har bare ikke strukket til med penger enda:P men den pumpa er bra nok da eller?

Vist den fløder til 5-600hk så holde den :)

Skrevet

nye bruksbilen, dama sin :)billig bil:P fikk den av faren sin så:D ikke ungdomskjørt og strøkent interiør utenom førerstol:) jeg har akkurat skiftet motor, montert senkesett nye baklykter, nye sideblinklys sort og short shift å montert Kn filter;) har kjøpt lamin lyktefilm men skal ikke sette det på før den er EU ok;) og ny polert;) tips på felger i 18 toms:) ??

2njhc2aj8mvvdsqp4p6m.jpg

gk6lwk6zrxbql118t5bf.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...