Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ganske irriterende å ha ei fartsbot på 7000 kr som venter på å bi betalt:S :P kunne hvert mye fine deler istede :P

Velkommen i gjengen Kevin ! :wink:

Får se om det blir en tur på Midsundet på mæ om æ får 535'en opp å gå ordentlig.. :)

Kommer hjem fra sjøen nå på Onsdag, sende på ei melding æ seinar.. ;)

ka som feila den da? likte bilen din anders:D gikk godt te aa vera orginal 3.5 liter:) e kjem ikke hjem før neste søndag sirka:) maa komma en tur:D politie har klikka heilt paa midsunde no, funne fult av filma (spinning) av bjørnar og forskjellig paa youtube.com. står mye av han på rbnett.no :Phttp://www.rbnett.no/lokal/midsund/article271012.ece du maa se paa sia der:P e har blitt anmeldt et par gånga å no:P

Ja fikk me mæ ta.. :P Snakka me Jon Eldar sjø.. :)

Ja på Midsunde ha æ polititrøbbel første gang æ va der gitt.. :D Hehe..

E bare et motor feste som e knekt.. :P Skjedd kvelden før æ dro på sjøen.. Kunne bare svinge til venstre, for høyre gummifeste var gåent, så motorn ligg ned på styrestaget.. :!: Heldigvis bare venstresvinga på vei hjem t ei vennine av mæ.. Så biln ble parkert utafor t ho til æ kommer hjem..

Datasprut e på vei i posten no da Kevin! Å større dyser.. :D Ta ska mæ bli saker! Ser dæ på ytter'n ! :twisted:

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fett!! :)

Driver å kikker litt på hva slags dyser jeg skal ha jeg, blir m50 turbobygg :D

mye hk du skal gå for da? :)

Skrevet
kosn data spurt da og dyser? er det til 518 motoren?

får håpe det :twisted:

Har lagt 518turbo prosjektet på hylla for en stund.. :P Legg like my penger i 3.5'en å æ har my meir morro å lek mæ me.. :wink:

En viss morty999 innpå her som har overbevisst mæ sånn btw.. ;)

Skrevet

Tja, forhåpentligvis alt fra 400 hk og oppover :P Ser an innmaten og diverse, men kommer til å koste en del hvertfall... :P

Skrevet
kosn data spurt da og dyser? er det til 518 motoren?

får håpe det :twisted:

Har lagt 518turbo prosjektet på hylla for en stund.. :P Legg like my penger i 3.5'en å æ har my meir morro å lek mæ me.. :wink:

En viss morty999 innpå her som har overbevisst mæ sånn btw.. ;)

får masse meire ut av det ja:) mye bedre motor å:D

Skrevet

Tja, forhåpentligvis alt fra 400 hk og oppover :P Ser an innmaten og diverse, men kommer til å koste en del hvertfall... :P

bare skift te smidde råda det å drei stempla så blir det sikkert bra:)

Skrevet
ska du sell no? why? du e no ikkje langt fra å være ferdi

veit treng bare å koble ledningsnette å ny mapping! er så lei, pluss at jeg ikke har økonomi til dette. da stine går skole. så har ikke så mye penger å rute med:( så vurdere bare ny bruksbil:) så heller ta det igjen når stine er ferdig på skolen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...