Iv3rs3n Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 ganske irriterende å ha ei fartsbot på 7000 kr som venter på å bi betalt:S kunne hvert mye fine deler istede Velkommen i gjengen Kevin ! Får se om det blir en tur på Midsundet på mæ om æ får 535'en opp å gå ordentlig.. Kommer hjem fra sjøen nå på Onsdag, sende på ei melding æ seinar.. ka som feila den da? likte bilen din anders:D gikk godt te aa vera orginal 3.5 liter:) e kjem ikke hjem før neste søndag sirka:) maa komma en tur:D politie har klikka heilt paa midsunde no, funne fult av filma (spinning) av bjørnar og forskjellig paa youtube.com. står mye av han på rbnett.no http://www.rbnett.no/lokal/midsund/article271012.ece du maa se paa sia der:P e har blitt anmeldt et par gånga å no:P Ja fikk me mæ ta.. Snakka me Jon Eldar sjø.. Ja på Midsunde ha æ polititrøbbel første gang æ va der gitt.. Hehe.. E bare et motor feste som e knekt.. Skjedd kvelden før æ dro på sjøen.. Kunne bare svinge til venstre, for høyre gummifeste var gåent, så motorn ligg ned på styrestaget.. Heldigvis bare venstresvinga på vei hjem t ei vennine av mæ.. Så biln ble parkert utafor t ho til æ kommer hjem.. Datasprut e på vei i posten no da Kevin! Å større dyser.. Ta ska mæ bli saker! Ser dæ på ytter'n !
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 kosn data spurt da og dyser? er det til 518 motoren? får håpe det
Halbakken Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Fett!! Driver å kikker litt på hva slags dyser jeg skal ha jeg, blir m50 turbobygg
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Fett!! Driver å kikker litt på hva slags dyser jeg skal ha jeg, blir m50 turbobygg mye hk du skal gå for da?
kevine30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 da er lykte kopper i carbon bestilt, til begge sidene
Iv3rs3n Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 kosn data spurt da og dyser? er det til 518 motoren?får håpe det Har lagt 518turbo prosjektet på hylla for en stund.. Legg like my penger i 3.5'en å æ har my meir morro å lek mæ me.. En viss morty999 innpå her som har overbevisst mæ sånn btw..
Halbakken Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Fett!! Driver å kikker litt på hva slags dyser jeg skal ha jeg, blir m50 turbobygg mye hk du skal gå for da? Tja, forhåpentligvis alt fra 400 hk og oppover Ser an innmaten og diverse, men kommer til å koste en del hvertfall...
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 kosn data spurt da og dyser? er det til 518 motoren?får håpe det Har lagt 518turbo prosjektet på hylla for en stund.. Legg like my penger i 3.5'en å æ har my meir morro å lek mæ me.. En viss morty999 innpå her som har overbevisst mæ sånn btw.. får masse meire ut av det ja:) mye bedre motor å
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Fett!! Driver å kikker litt på hva slags dyser jeg skal ha jeg, blir m50 turbobygg mye hk du skal gå for da? Tja, forhåpentligvis alt fra 400 hk og oppover Ser an innmaten og diverse, men kommer til å koste en del hvertfall... bare skift te smidde råda det å drei stempla så blir det sikkert bra:)
Halbakken Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 bare skift te smidde råda det å drei stempla så blir det sikkert bra:) Ja, hvertfall det^^ Alltids noe snacks til bilen vett
JonEldaR Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 ska du sell no? why? du e no ikkje langt fra å være ferdi
kevine30 Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 ska du sell no? why? du e no ikkje langt fra å være ferdi veit treng bare å koble ledningsnette å ny mapping! er så lei, pluss at jeg ikke har økonomi til dette. da stine går skole. så har ikke så mye penger å rute med:( så vurdere bare ny bruksbil:) så heller ta det igjen når stine er ferdig på skolen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå