Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er boltene som bestemmer hvor mye du skal dra.

60lb/ft mener jeg det står på de 10mm boltene, om du drar 82 eller 85 spiller ingen rolle.

jeg dro 30-60-85

• Svar 570
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er boltene som bestemmer hvor mye du skal dra.

60lb/ft mener jeg det står på de 10mm boltene, om du drar 82 eller 85 spiller ingen rolle.

jeg dro 30-60-85

okei :)

Skrevet
ARP skal dras til med 82nm med ARP fett. Husk å løsne og stramme 1 etter 1 bolt når motoren har gått 1 time.

okei;) takker for det tipse :)

a-dekk sa at dem skal dras til med 40-60-90nm.

så ka som e mest opptimalt ? når æ har O-ring? 82nm eller 90?

sikkert litt dumt spørsmål, men det e første turbo bygg :P

ska æ har tomgangsregulator på? eller ikke! synst æ ser på bilder at nånn har det og noen andre ikke!

Hviss du sjekker i ARP katalogen så skal det stå 82nm. Det er også det PPF bruker så jeg gikk for den. Du ser selv, men er en grunn til at det står oppgitt nm i katalogen. Man skal selfølgelig gå opp gradvis på nm.

Jeg kuttet ut tomgangsregulatoren, aldri noe problem med det. Må bare gasse litt de første sekundene når den er kald.

Skrevet

okei;) takker for svarene her :D da blir det ingen tomgangsregulator, men vist det blir bare problem så e det bare å sveise den på seinar da :) så prøva uten først :D

Skrevet
stemmer for mtech bakfanger og orginale baklykter

heheh :P venta på den ja. men får sjå ka som skjer i vinter! for da blir det lakkering etter plana! men vist æ ska ha orginal bakfanger blir den så høy bak på :?

Skrevet

kan æ start opp bilen uten sprut? bare bruk orginale hjerne BARE starte ja, får å høre om den starta :P før æ levere den te dem som ska montere ms!

• 2 weeks later...
Skrevet
gromt. Når er det oppstart?

kanskje bare start den opp i helga, bare for å se om den starta, med vanlige dyser!

men er bestilt time neste fredag 8) til justering av ms :D han hadda ikke tid før da :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...