Frode_E30 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Øh, ikke for å være frekk, men det der vakum greia di er fyfy. Allt for mange uttak på en så liten vakum nippel. Og hvorfor kjører du trykk/vakum inn i wg på begge ender?? Den øverste skal jo stå åpen slik at den får puste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Øh, ikke for å være frekk, men det der vakum greia di er fyfy. Allt for mange uttak på en så liten vakum nippel. Og hvorfor kjører du trykk/vakum inn i wg på begge ender?? Den øverste skal jo stå åpen slik at den får puste. veit at det er ganske mange slanger på ein liten vakum nippel men orka ikke å ta av innsugmanifolden for å bore hull i den no! som sakt jeg er ny begynner men bra me at folk kommentere vist ikke lere mann ikke så mye så bare på bilde her æ så tenkt æ at det blir det samme systeme!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 det er da ingen uting å kjøre overtrykk på WG. Lettere å holde den lukket til ønsket trykk og bedre respons. Blir vel kjørt noen form for elektronisk boostcontrol her og kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 blir bra dette E30 med turbo er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 tror ikke wastegaten kommer til å åpne i det hele tatt med det oppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Mange som kjører wg slik.. Blir hevdet at ladetrykk kommer raskere iallefall med elektronisk regulering.. Så han er inne på en god ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 tror ikke wastegaten kommer til å åpne i det hele tatt med det oppsettet va bare prøve oppsett å da! men skal lage nytt i kveld eller i morra! sånn at hver enkelt har egen inngang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 det er da ingen uting å kjøre overtrykk på WG.Lettere å holde den lukket til ønsket trykk og bedre respons. Blir vel kjørt noen form for elektronisk boostcontrol her og kanskje skal bare ha manuell regulator til å start med! vart nå tull me lønna denne månden så har ikke råa til alt men kommer peng neste månde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Mange som kjører wg slik.. Blir hevdet at ladetrykk kommer raskere iallefall med elektronisk regulering.. Så han er inne på en god ting.. det hørtest positivt ut invester til elektronisk regulator neste månde da for kjøpt meg manuell regulator i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 er jo fremgang her da Kevin. Må si fra når du har fått justert MS da.. blir vel ikke Nordmørsrunde med bilen før vinteren sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Mange som kjører wg slik.. Blir hevdet at ladetrykk kommer raskere iallefall med elektronisk regulering.. Så han er inne på en god ting.. det hørtest positivt ut invester til elektronisk regulator neste månde da for kjøpt meg manuell regulator i går sett den manuelle på slangen fra toppen av WG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Uten å drite meg totalt ut så vil jeg tro at msn din støtter elektronisk ladestyring.. Søk opp vems sin side.. De har noen billige fine elektro ventiler om ikke har vel apexi bokser.. Men for og ha et fint ms oppsett så trenger du lambda til den og elektrisk styring ilag med boksen din da kan du mappe selv med autotune.. Man e bare fornøyd med det trykket man har i en mnd så vil man ha mere.. Kjedeli å måtte inn å benke hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 er jo fremgang her da Kevin. Må si fra når du har fått justert MS da.. blir vel ikke Nordmørsrunde med bilen før vinteren sikkert? begynner å bli ska sei i fra når æ får justert MS, har time neste fredag te opplysning! va plana å komma te nordmøre før vinter den skal hvertfall hjem om æ må ta den på hengar vist det blir snø tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Uten å drite meg totalt ut så vil jeg tro at msn din støtter elektronisk ladestyring.. Søk opp vems sin side.. De har noen billige fine elektro ventiler om ikke har vel apexi bokser.. Men for og ha et fint ms oppsett så trenger du lambda til den og elektrisk styring ilag med boksen din da kan du mappe selv med autotune.. Man e bare fornøyd med det trykket man har i en mnd så vil man ha mere.. Kjedeli å måtte inn å benke hver gang.. det veit æ ikke har ikke kjøpt det enda, men det blir montert neste fredag! æ sa at æ har kunna tenkt mæ lambda, da sa han treng ikke det vi montere det når vi mapper den! får bare kjøre med samme ladetrykk til etter jul. for er ikke lenge igjen til vinter! for blir litt meire forandringer i vinter sikkert kan æ tenk mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hehe var ikke det jeg mente. men slik jeg har forstått det er det differansen på trykket på den på siden og den på toppen av wastegate som får wastegate til å åpne. ex: trykk inn på siden, friluft på den på toppen = WG åpner etter det fjæra er innstilt på, feks 0.6. Men, hvis du da kobler et T-stykke på siden og fører et rør til toppen med en bleedventil, og slipper 0.4bar gjennom ventilen, vil ikke wg åpne før du har 1.0bar i ladetrykk. Derfor tror jeg at kjører du likt trykk på begge plassene kommer den aldri til å åpne uansett ladetrykk.. Men skal ikke påstå noe som helst =) tror ikke wastegaten kommer til å åpne i det hele tatt med det oppsettet va bare prøve oppsett å da! men skal lage nytt i kveld eller i morra! sånn at hver enkelt har egen inngang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå