Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, beklager lån av tråd Mvh Andreas Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler. fin bil Frode_e30 sitter å tenker på å kjøp mæ compomotive felger hvit å k-sport bremser til jul og hydraulisk håndbrekk Takk for det Vurderer å selge mine felger og kjøpe comp jeg og. Men hva skal du med hydraulisk håndbrekk? Hviss du er redd for at du ikke greier å breie den skikkelig så tar du nok sorgene på forskudd Har drifta som faen med min i 2 sesonger nå, knallbra!
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, beklager lån av tråd Mvh Andreas Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler. fin bil Frode_e30 sitter å tenker på å kjøp mæ compomotive felger hvit å k-sport bremser til jul og hydraulisk håndbrekk Takk for det Vurderer å selge mine felger og kjøpe comp jeg og. Men hva skal du med hydraulisk håndbrekk? Hviss du er redd for at du ikke greier å breie den skikkelig så tar du nok sorgene på forskudd Har drifta som faen med min i 2 sesonger nå, knallbra! Kva han skal med hydraulisk håndbrekk? Det er jo genialt med håndbrekk om man vil forlenge sladden litt eller begynne sladden lenge før svingen!
kevine30 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, beklager lån av tråd Mvh Andreas Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler. fin bil Frode_e30 sitter å tenker på å kjøp mæ compomotive felger hvit å k-sport bremser til jul og hydraulisk håndbrekk Takk for det Vurderer å selge mine felger og kjøpe comp jeg og. Men hva skal du med hydraulisk håndbrekk? Hviss du er redd for at du ikke greier å breie den skikkelig så tar du nok sorgene på forskudd Har drifta som faen med min i 2 sesonger nå, knallbra! comp er stilig sånn som OLE/KSR sier for å få sleng før sving eks, holde sladden litt lengre i noen tilfeller! vil satse på drifting, alltid vert en drøm
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 litt ot men, bruker du den bilen med de hestene mye Frode_E30? litt nysjerrig på hvor lenge jeg kan forvente at min skal holde, beklager lån av tråd Mvh Andreas Hei, den bruker jeg ikke så mye, men dem tåler mye med smidde deler. fin bil Frode_e30 sitter å tenker på å kjøp mæ compomotive felger hvit å k-sport bremser til jul og hydraulisk håndbrekk Takk for det Vurderer å selge mine felger og kjøpe comp jeg og. Men hva skal du med hydraulisk håndbrekk? Hviss du er redd for at du ikke greier å breie den skikkelig så tar du nok sorgene på forskudd Har drifta som faen med min i 2 sesonger nå, knallbra! comp er stilig sånn som OLE/KSR sier for å få sleng før sving eks, holde sladden litt lengre i noen tilfeller! vil satse på drifting, alltid vert en drøm Da snakker iallefall meg og deg samme språk! Eit godt eksempel på att håndbrekk er flittig i bruk i drifting er vel Fredrik Åsbø
Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Selfølgelig har alle pro driftere hydraulisk håndbrekk, men er slettes ikke noe man må ha for å ha det gøy, jeg liker å gi gass slik at den river seg rett ut, syns det ser så syyyyykt mye råere ut enn en som kommer mot svingen og drar i brekket for å få sleng. Er ofte dem med litt lite power som gjør slik, jeg legger gjerne inn 4. gir midt i svingen eller etter og burner ut hele 4. gir med 210km/t på bakhjula Og så blir det mye penere inni bilen og du slipper å tenke på det ved en eventuell kontroll, hviss du har skilter da..
kevine30 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Selfølgelig har alle pro driftere hydraulisk håndbrekk, men er slettes ikke noe man må ha for å ha det gøy, jeg liker å gi gass slik at den river seg rett ut, syns det ser så syyyyykt mye råere ut enn en som kommer mot svingen og drar i brekket for å få sleng. Er ofte dem med litt lite power som gjør slik, jeg legger gjerne inn 4. gir midt i svingen eller etter og burner ut hele 4. gir med 210km/t på bakhjula Og så blir det mye penere inni bilen og du slipper å tenke på det ved en eventuell kontroll, hviss du har skilter da.. det e sant det du sier! men får sjå ka det blir til, trur det blir hyd-brekk skilter ja trur den skal på godkjenning etter jul er litt usikker!
Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Selfølgelig har alle pro driftere hydraulisk håndbrekk, men er slettes ikke noe man må ha for å ha det gøy, jeg liker å gi gass slik at den river seg rett ut, syns det ser så syyyyykt mye råere ut enn en som kommer mot svingen og drar i brekket for å få sleng. Er ofte dem med litt lite power som gjør slik, jeg legger gjerne inn 4. gir midt i svingen eller etter og burner ut hele 4. gir med 210km/t på bakhjula Og så blir det mye penere inni bilen og du slipper å tenke på det ved en eventuell kontroll, hviss du har skilter da.. det e sant det du sier! men får sjå ka det blir til, trur det blir hyd-brekk skilter ja trur den skal på godkjenning etter jul er litt usikker! Da bør du vel vente til etter eu-kontrollen da Tror ikke dem blir begeistret for å se en 35cm hydraulisk dildo stikkende opp fra midtkonsollen din nei
kevine30 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Selfølgelig har alle pro driftere hydraulisk håndbrekk, men er slettes ikke noe man må ha for å ha det gøy, jeg liker å gi gass slik at den river seg rett ut, syns det ser så syyyyykt mye råere ut enn en som kommer mot svingen og drar i brekket for å få sleng. Er ofte dem med litt lite power som gjør slik, jeg legger gjerne inn 4. gir midt i svingen eller etter og burner ut hele 4. gir med 210km/t på bakhjula Og så blir det mye penere inni bilen og du slipper å tenke på det ved en eventuell kontroll, hviss du har skilter da.. det e sant det du sier! men får sjå ka det blir til, trur det blir hyd-brekk skilter ja trur den skal på godkjenning etter jul er litt usikker! Da bør du vel vente til etter eu-kontrollen da Tror ikke dem blir begeistret for å se en 35cm hydraulisk dildo stikkende opp fra midtkonsollen din nei heller ikke turbomotor eller sjekka dem ikke motorromme? aldri hvert på godkjenning før sjø
|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Er ikkje det lovleg om man har både hyd-brekk og den originale?
Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Er ikkje det lovleg om man har både hyd-brekk og den originale? Om det er lovlig å kappe og koble seg inn på bilens originale bremsesystem, for så å montere livsfarlig (i trafikken) hydraulisk håndbrekk? Hviss du tenker litt på det kommer nok svaret sigende
Frode_E30 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Selfølgelig har alle pro driftere hydraulisk håndbrekk, men er slettes ikke noe man må ha for å ha det gøy, jeg liker å gi gass slik at den river seg rett ut, syns det ser så syyyyykt mye råere ut enn en som kommer mot svingen og drar i brekket for å få sleng. Er ofte dem med litt lite power som gjør slik, jeg legger gjerne inn 4. gir midt i svingen eller etter og burner ut hele 4. gir med 210km/t på bakhjula Og så blir det mye penere inni bilen og du slipper å tenke på det ved en eventuell kontroll, hviss du har skilter da.. det e sant det du sier! men får sjå ka det blir til, trur det blir hyd-brekk skilter ja trur den skal på godkjenning etter jul er litt usikker! Da bør du vel vente til etter eu-kontrollen da Tror ikke dem blir begeistret for å se en 35cm hydraulisk dildo stikkende opp fra midtkonsollen din nei heller ikke turbomotor eller sjekka dem ikke motorromme? aldri hvert på godkjenning før sjø Har blitt stoppet av politiet, men har skjult allt så godt jeg kan. I tillegg har jeg ikke sotede ruter, bling felger eller annen overdreven styling. Støynivået har også vært moderat på lave turtall, ingen resonans osv. Husk at det er ikke alle i politiet som vet så mye om bil, sålenge bilen din ser velholdt ut og ikke overdreven eller typisk ungdomsbil har du god sjangs for at dem aldri oppdager det selv om du blir stoppet i rutine/belte/fartskontroll. Jeg har ratt/eksos/frontlykter/baklykter/dekk/felg godkjent i vognkort så når dem ser det har dem latt meg kjøre videre uten noe mere pes.
kevine30 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 såppas heldi der da ska selg felgan min tenkt æ, for dem e ikke lovlig! men i kr,sund der æ har kjørt mest med bilen, der stoppa dem alle ungdoms bila nesten! dem har sett mæ MANGE ganga, men aldri vårte stoppa! kjørt med grøftlys på, heile tia å! felga som ikke godkjennt. kjørt mye griise kjøring å men har hadd my flaks med det (ang politi) men ang EU- kontroll så ska æ ikke inn før november 2010 å æ som trudd det va ette jula her ringt bt i sta
kevine30 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 noen som har 2,4diesel veiv eller ETA veiv? til salgs?
Frode_E30 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 noen som har 2,4diesel veiv eller ETA veiv? til salgs? Trenger du det da? Jeg har original 2.5.. Ville heller brukt pengene på noe mer fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå