kevine30 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 du, det gjorde jeg på mitt tidligere motor prosjekt, brukte en sånn liten luftsliper med rundt slipepapir, funket fjell det, hehe er det ikke lett for at det blir ubalangse i stemple da? eller har det ikke så mye å si siden effekt utakket ikker er så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 ubalansen blir minimal da det er snakk om noen alukorn mindre, men har du en gammel topp liggende så kan du gjøre som en på ppf gjorde, kappet av en bit av en topp,(nesten et forbrenningskammer) lagde noen spor i 1 stk eksos og insugsventil, satte det på blokka og brukte ei batteriborrmaskin på ventilene, må da sette på noe på ventilene som stopper dem når det er tatt ut nok da.skjønner du? du kan søke på ppf for det er bilder på hvordan dem gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 ubalansen blir minimal da det er snakk om noen alukorn mindre, men har du en gammel topp liggende så kan du gjøre som en på ppf gjorde, kappet av en bit av en topp,(nesten et forbrenningskammer) lagde noen spor i 1 stk eksos og insugsventil, satte det på blokka og brukte ei batteriborrmaskin på ventilene, må da sette på noe på ventilene som stopper dem når det er tatt ut nok da.skjønner du? du kan søke på ppf for det er bilder på hvordan dem gjorde det. slipper å lage merker pga, at det er merker etter at ventilen tok nedi stempla så bare slippe 2 mm nedi stempla da. akkurat så stor merka er sånn sirka, bare litt større. ?? trur om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 ja, jeg gjorde det sånn i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 ja, jeg gjorde det sånn i alle fall. okei bilen kommer neste uke som er sakt av lastebil firmaet. så da skal jeg ta av toppen og sjekke om ventilene er fortsatt tett og frese litt i stempla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 ka dåkker trur om denne turboen? T4 turbine med a/r 0.70 + større kompressor hjul in/ex 70/92.... er denne som står på nå sjø. lurer på om den blir alt for stor eller ka? noen som veit? 350+ - hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 ikke noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 ny film bmw fungere perfekt. kan ikke bli bedre ingen tikking ingen ting faktisk:) einast litt uliing, for at register reima tar borti et deksel! liten bagatel. bare legge på ei skive ååå grooomast lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 se der ja, blir sikkert bra nå ja, hva gjorde du med ventiler og stempler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 se der ja, blir sikkert bra nå ja, hva gjorde du med ventiler og stempler? sjekket om ventilene hadde blitt skadet, men dem var fin som ny så freste jeg ut litt i stempla der ventilan tok nedi:) skiftet nye topp bolter og ny topp pakning...mapping snart no så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 så bra da, er greit at det er bagateller innimellom å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Gratulerer med oppstart da, va vel godt tenkje i kjem utover neste fredag for å hente m5en t krsund, så da må i få tatt me en tur å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Men jeg stussa på en ting, på bilde nr 4, så har du den brune ledningen som går rett i innsuget, hva er den godt for? Jording? Funker vel dårlig og jorde i aluminium? Aluminium leder strøm bedre enn stål, så vil tro det er en fordel og gjorde i innsuget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Gratulerer med oppstart da, va vel godt tenkje i kjem utover neste fredag for å hente m5en t krsund, så da må i få tatt me en tur å sjå takk for den du va ganske godt ja du må komma opp en tur da vettø, gikk nå bra m5 det ska væra heilt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 blir ikke så verst med comp felger venter bare på spacerer sånn at jeg får satt alle felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå