Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en e39 520 1997. Er det normalt at det er så mye rust på bakluke, da bilen har gått bare 177000km? Vet dette er ett problem på denne bilen men.6lsa973hk3ts31p0f30u.jpgkwlfr37ih0v2tt4dpmqa.jpg2o77l6q5smri9sgi66se.jpg

Skrevet

Har sett like mye og mer rust på E39 Touring før. Bilen er tross alt 12 år gammel.

Håper du får den billig :wink:

Skrevet

Det der var litt ekstremt. Men med tanke på kjøp av e39 så har det "ikke noe å si" hvor mye rust det er på bakluken så lenge det er noe rust. Det er fordi en bakluke som har begynt å ruste "kan ikke reddes", du kan pusse vekk det du kommer til og lakke over, men det vil komme tilbake...

Dvs. enten finner du en med rustfri bakluke, lever med en litt rusten en eller tar med i budsjettet en ny luke...

Skrevet

sorry for å bryte inn i tråden, men alltid lurt på hvorfor alle BMW er levert med rosa lokk over hengerfestet?: p

Skrevet

Min var like ille, om ikke verre og har gått omtrent det samme.

Ta og se nøye etter i falsene på bunn/hjørne på alle dørene også, da det fort kan ha begynt litt der også.

På min er 2 av 4 dører kaputte....

Ellers går det hvordan bilen har blitt holdt.

Min var vannskjøtt med tanke på renhold utvendig og innvendig, men teknsik fulgt opp med tilhørende kvitteringer fra merkeverskted på nesten 50 lapper det siste året.

Jeg fikk da en bil som nå ser grei ut og er teknisk og kjøremessig i tipp topp stand for 70 lapper inkludert ny luke og flunka nye rondell 58 med dekk....

En del skrubbing og litt skruing ble det jo, og blir sikkert aldri ferdig med det heller, men jeg er kjempefornøyd.

Her ser du litt av rusta på luka jeg hadde.

Det var mye verre på andre siden og midt på var det synlig hull og sprekker når luka var lukket igjen.

80dvpcfaodg6vxfecxa6.jpg

Skrevet

Er den bilen fra Bergen omegn? Jeg lå bak en slik bil i dag med like mye rust som det du viser her :P

Ser ut som det er samme bilen :)

Skrevet

Var sånn på min sedan også, begynte med ei lita blemme, og etter bare en liten måned hadde den spredd seg..

Skrevet
Denne har rustfri luke nå om det var den sorte du lurte på, og ruller rundt i Vestfold for tiden..

Nei jeg mente den som trådstarter viste bilde av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...