Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stilige M-tech-stasj du har kjøpt, lurer på å komplettere med M-tech innvendig selv jeg. Har på følelsen dette blir en tøff E30 når den blir ferdig, stå på videre! :)

Skrevet
hvor mye måtte du gi for den girkula og girmansjetten ??

300,- totalt, kjøpte det nytt* av en her på Bimmers.

*Aldri brukt

Stilige M-tech-stasj du har kjøpt, lurer på å komplettere med M-tech innvendig selv jeg. Har på følelsen dette blir en tøff E30 når den blir ferdig, stå på videre! :)

Takker, satser på at det blir mest mulig M-tech stæsj fremover. Har mine mål, og jeg akter ikke å stoppe før den er ferdig, koste hva det koste vil! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lakkert den orginale preface bakfangeren svart nå, da jeg velger å vente med innkjøp av M-tech II fanger. Er egentlig på utkikk etter noen kantfelger nå, da dette gjør utrolig mye med hvordan bilen ser ut. Rop ut om du har!

Skrevet

Hehe, kan jo si at pågangsmotet (kan vel kalle det cash flowen) har sunket litt i det siste. Neste lønning kommer 12. august, så nye deler før den tid blir det nok ikke. Satser på at bilen er kjørbar innen 8. august +/-

Neste lønning blir vel på rundt 10 000,- så den går nok på felger, har kanskje noen Borbet A 16x9 ET25 felger jeg muligens skal kjøpe, får se om prisen blir overkommelig.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...