Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Takk for støtten spruddel, bare noen har skjønnt det =p
Brættis Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 De har vel ikke bokstaven "æ"? Kunne gjerne likt å hatt et sett med nicket mitt...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 De har vel ikke bokstaven "æ"? Kunne gjerne likt å hatt et sett med nicket mitt... Det kan jeg undersøke, men mest sansynlig har de vel ikke det. Hører etter ihvertfall.
SanMiguel Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg er int i 2stk skiltholder(altså 1 sett)...Send pm hvis det skulle bli noe av dette. skilt OG holdere eller bare skiltholdere? =p Bare skiltholdere så langt.)
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Jeg er int i 2stk skiltholder(altså 1 sett)...Send pm hvis det skulle bli noe av dette. skilt OG holdere eller bare skiltholdere? =p Bare skiltholdere så langt.) Noterer det ned (=
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Bare 10 bokstaver (med mellomrom) og ingen andre farger/bakgrunner?
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Bare 10 bokstaver, thats right, men KAN skaffe med andre farget på både bokstaver og skilt tror jeg, men det koster jo endel mer (=
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 11 skuuuulle være mulig å få til tror jeg =D Kan høre med ham om du er intr
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Ja, er interessert da med rød ramme rundt skilt og rød skrift med svart bagrunn.. Blir 8 bokstaver og 3 mellomrom, hvis det har noe og si..
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Skal undersøke det (= og pris på det. hmmm, skulle hatt noen fler, går omtrent i minus =p hehe. Men sender ivei en bestilling mot slutten av nesteuke om det ikke faller på fler. Mvh Clerion
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Forresten, visste at skottene hadde kilt, men ikke at biler også hadde det Hvordan ser de ut forresten, mulighet for bestilling der og?
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ahehehe X) at ingen har merket den før er jo.... utrolig =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå