Alex88 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Men blondina holder bilen på veien, imotsetning til Sharif haha
spruddel Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Montøren min så denne ved Nannestad igår. Tok bilde utenfor butikken og ble stående i 10 minutter å se på at panseret skulle åpnes. Var vanskelig forstod jeg det som. Tror hun jobber for bilsport og skal skrive artikkel eller noe Ikke sikker da
D.C.V Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Syns det er veldig teit at janteloven skal stå så sterkt i dette landet.. En annen ting er jo at mange av de som kjøper slike biler ikke gjør det for å vise seg frem, men når man kanskje har drømt om slike biler i mange år og endelig får råd til en, skal man da la seg stoppe av naboens sin holdning?
Lars89 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 De som har kjøpt Koenigssegg i Norge (Sharif/Holvik) har brukt den til en ting: billig reklame. 8 mill er småpenger i forhold til hva det er verdt av publisitet i beste sendetid...
Lars89 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Sikkert denne som sto på Gatebil i helga. UTROLIG rått med HELE bilen i nakent karbon
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 den tror jeg faktisk jeg møtte i går jeg også. jeg møtte den på gresvik igår ved 16 tiden og jeg møtte deg ved 16.30 tiden rett før fredrikstad.
hillmar Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Sikkert denne som sto på Gatebil i helga. UTROLIG rått med HELE bilen i nakent karbon er det der bilen til dag høili?http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2965921.ece Ser ut som den på bildet er en "vanlig" ccxr, mens den du linker til er en "edition". Du ser det på vinga... Det er nok ccxr edition'en til høili det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå