Gå til innhold

83 BMW 635csi *Vinterlagring....igjen*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den fortjener så absolutt litt puss nå ja etter å ha blitt "forsømt" i det siste :)

M3`n står her uskrudd siden den kom til gards. Han har vel litt mye å gjøre på jobben nå, må vel prøve å få 323-turbo`n operativ igjen i første omgang tror jeg :wink:

Var dere innom her en dag for ikke lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah..:) neei, jeg har ikke vært innom på lenge, men mulig d har vært noen andre smølafolk innom ja.:) har planer om å ta en tur til Otnes`n når han kommer hjem fra sjøen, så blir vel en runde innom å se da tenker jeg.:) har også planer om å rase litt go-kart! Hører rykter om at den skal være ganske så bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bakluka klargjort til montering av M-techvinge. Vingen er også ferdig sparklet og pusset :)

Siden det ikke var hull til montering av spoiler på denn luka (trodde jeg), så starta jeg med å lage meg en pappmal for å finne ut hvor hullene skal være.

h7xwkg0r8opj8nfnv7ln.jpg

0y17c3jb8zpkks20cthn.jpg

Da jeg etterhvert var ferdig med malen og skulle til å bore hull, fant jeg ut at det allerede var originale hull som var blitt sparklet igjen :roll: Dette gjorde imidlertid hele monteringsbiten mye enklere enn jeg hadde håpet på, bare å presse ut det lille sparklet som var der :D

i8cht1xeibavxf9uiszr.jpg

g2jfwu4fz91if926rp5p.jpg

Da dette var klart, demonterte jeg vingen for å erstatte gamle rustne skruer med nye. Var i tillegg et par skjønnhetsfeil som jeg måtte sparkle og pusse. Frem med luftrondellen igjen :)

iqywkb6ad8hzt75z506p.jpg

ldjo73bldmxkktyt2xtp.jpg

8w40xxkx65xcjw0q9tn1.jpg

orisrxusfhf5wx6ue3f0.jpg

Klar for lakkering og montering når den tid kommer:

hrkwqqfpteunawi0jdba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klargjort bilen til EU-kontroll. Har festa batteriet igjen, fiksa skiltlys, bytta div. bensinslanger og fylt opp med væsker dit det skal. Fikk også vaska bilen litt. Trenger nok en runde med polering ja ser jeg, men tok noen bilder for det. Nå er ikke jeg slettes ikke noen fotograf, og har heller ikke tilgang på noe supert kamera, men tok noen bilder for det (helt fri for E30 :wink: ) Får alliere meg med noen med bedre kamera når bilen er litt mere presentabel tenker jeg.

omdxhld788dpu8tzlum6.jpg

gt9lwzqarvn8lkgmc15u.jpg

znwtpbq2ntbr2slzvobt.jpg

Tenkte en gammel bro kunne være ok sted å ta bilde, men så skjelven jeg er, og med mye zooming, ble det ikke rare resultatet. Egner seg forresten best på avstand ennå, så det har ikke noe og si :wink:

9855lslk13hrbk2pgw5w.jpg

xwaavxpfrnqkqy2t9pdl.jpg

Midt på fartsstrekket :D

vmc7wo3615oiasmrtu51.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ser nå selv at jeg ikke skal ha den så ulikt dette når den blir ferdig. Pluss M-techvinge, minus cupvinger og lyktelister naturligvis :wink:

Syns kanskje den virker litt høy bak, blir mye "luft" under støtfangeren liksom. Skulle kanskje vært noe småtteri der, men da må jeg ha noe på sidene også, så da baller det bare på seg, huff. Ser forresten litt "sintere" ut med det stuket den har, så det får vel bare være sånn tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bare beholde den som den er med tanke på høyden ja. Er jo tross alt godkjent og skrevet inn i vognkortet, ca 30mm H&R.

Fikk nytt vifteblad til kjølevifta i dag. Har også bestilt ny radiator, midtre del av bakfangeren, baklyktglass, frontrutepakning og en haug med klips til forskjellig rundt om kring på bilen.

Neste "store" investeringen blir vel nye dempere rundt om. Fungerer bra som den er ennå da, men har en plan om å bytte til Bilstein etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt småtteri i dag også. Baklyktglassene med hvite blinklys trengte en reparasjon, så det fant jeg ut var passelig søndagsarbeid :)

Demonterte selve blinklysene siden de allerede delvis hadde løsnet. Brukte en sterkere type lim denne gangen, så da får jeg håpe det holder litt lengre.

Super epoxylim:

31rurki1vzyy9grbao2y.jpg

b794bs2vfw24zfgdgqz8.jpg

uqjrns5b5iqxkmlfq6dm.jpg

vs4cd3zskftkm1nmnziv.jpg

Ferdig resultat. Får se om jeg kommer til å bruke dem, men kjekt å ha litt å velge i da hvertfall, hehe :wink:

fk1w9xqjydbbwbn769f3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...