635csi Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Noe av innholdet i siste pakke fra Koed. Nytt frontstykke og ny brukt lyktegrill. Legges på lager foreløpig, men blir kjekt å finne utpå våren igjen
Trollet_ Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Trodde frontstykket og plata over radiatorn var avtagbart jeg, hadde gjort det en hel masse enklere og få ut motoren:P
635csi Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Hadde nok forenklet mye dersom det hadde vært sånn ja Men denne biten her skal nok punktsveises fast.
blækkbankarn Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 mr Henden... na baklukå di.. t våren eller?
FredrikE24 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Jada, bakluka er sikkert blir sikkert starta på til våren ^^ Når det gjelder krokan-is, så spør jeg meg selv, hvem kan ikke savne krokan is? Det som er så godt
635csi Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 mr Henden... na baklukå di.. t våren eller? Har jo en rustfri og strøken bakluke med M-vinge liggende klar for lakk. Hjulbuen bak og fronten som kommer til å ta litt tid her sikker på du savna krokan-isen æ Krokan-is`n savner jeg ja faktisk. Den så helt forferdelig ut, men teknisk var den knallbra. Tilnærmet vedlikeholdsfri i forhold til de bilene jeg har hatt i etterkant
P.Sælid Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 vet tilfeldigvis ikke hvem som hadde denne når den var ny?
635csi Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 vet tilfeldigvis ikke hvem som hadde denne når den var ny? Jeg kjøpte den på Fagernes, og jeg mener han jeg kjøpte den av sa at bilen ble importert i 96 eller noe sånt. Om det var han selv som hadde gjort det vet jeg ikke. Kan alltids sjekke førstegangsregistrering i vognkortet senere. Har du sett bilen før kanskje?
Jørgen-A Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 mr Henden... na baklukå di.. t våren eller? Har jo en rustfri og strøken bakluke med M-vinge liggenda klar for lakk. Hjulbuen bak og fronten som kommer til å ta litt tid her sikker på du savna krokan-isen æ Krokan-is`n savner jeg ja faktisk. Den så helt forferdelig ut, men teknisk var den knallbra. Tilnærmet vedlikeholdsfri i forhold til de bilene jeg har hatt i etterkant den fine krokanisen kjøpte jeg og satte i 3,5l i Men da tok den fort kveld
635csi Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 den fine krokanisen kjøpte jeg og satte i 3,5l i Men da tok den fort kveld Tok jo fort fyr også synes jeg å huske, hehe
635csi Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Henta hjem bilen fra vinterlagringen nå i kveld, starta med en gang gode bilen Da spørs det bare om jeg får mulighet til å begynne renovasjonen med tid og stunder. Skal sette bort mye av jobben, da det dreier seg om litt sveising.
challenger Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Pga. omtrent en mnd. med konstant drittvær og regn har bilen stort sett stått i ro under tak i det siste. Begynner å nærme seg tid for oppussing nå, og i den sammenheng tenkte jeg å høre om det er noen av dere andre med eldre BMW som kan anbefale nettsider i USA der man kan handle deler til f.eks. E24?Som tidligere nevnt kom jeg over et nettsted som solgte komplett senkesats (Bilstein dempere + H&R fjærer) til E24, men den siden har jeg naturligvis rotet bort Tenkte i og med at dollaren er forholdsvis lav i disse tider, så går det kanskje an å kjøpe seg en tidlig julepresang fra Statene Nettsteder fra andre land kan kan også være aktuelle naturligvis Forslag noen? Dollaren holder grei kurs for tida igjen http://www.theeurodepot.com/index.php?id=4 http://www.pelicanparts.com/bmw/index.htm
635csi Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Dollaren holder grei kurs for tida igjen http://www.theeurodepot.com/index.php?id=4 http://www.pelicanparts.com/bmw/index.htm Takk takk Ser at Pelicanparts har Bilstein hvertfall. Og med en dollarkurs på ca 5.5 blir det ikke ille pris heller Får skynde meg å gjøre ferdig 7`ern så jeg kan begynne på 6`ern
bmwtussan Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Har du startet med og fikse bilen? Heller er det bare 7 serien som får stell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå