Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av innholdet i siste pakke fra Koed. Nytt frontstykke og ny brukt lyktegrill. Legges på lager foreløpig, men blir kjekt å finne utpå våren igjen :wink:

37go4d7c48uwsei61g33.jpg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde nok forenklet mye dersom det hadde vært sånn ja :) Men denne biten her skal nok punktsveises fast.

Skrevet

Jada, bakluka er sikkert blir sikkert starta på til våren ^^

Når det gjelder krokan-is, så spør jeg meg selv, hvem kan ikke savne krokan is? Det som er så godt :)

Skrevet
mr Henden... na baklukå di.. t våren eller?

Har jo en rustfri og strøken bakluke med M-vinge liggende klar for lakk. Hjulbuen bak og fronten som kommer til å ta litt tid her :wink:

sikker på du savna krokan-isen æ

Krokan-is`n savner jeg ja faktisk. Den så helt forferdelig ut, men teknisk var den knallbra. Tilnærmet vedlikeholdsfri i forhold til de bilene jeg har hatt i etterkant :wink:

t6nvysoqwv2jhs0zf1or.jpg

Skrevet
vet tilfeldigvis ikke hvem som hadde denne når den var ny? :-P

Jeg kjøpte den på Fagernes, og jeg mener han jeg kjøpte den av sa at bilen ble importert i 96 eller noe sånt. Om det var han selv som hadde gjort det vet jeg ikke. Kan alltids sjekke førstegangsregistrering i vognkortet senere.

Har du sett bilen før kanskje? :)

Skrevet
mr Henden... na baklukå di.. t våren eller?

Har jo en rustfri og strøken bakluke med M-vinge liggenda klar for lakk. Hjulbuen bak og fronten som kommer til å ta litt tid her :wink:

sikker på du savna krokan-isen æ

Krokan-is`n savner jeg ja faktisk. Den så helt forferdelig ut, men teknisk var den knallbra. Tilnærmet vedlikeholdsfri i forhold til de bilene jeg har hatt i etterkant :wink:

t6nvysoqwv2jhs0zf1or.jpg

den fine krokanisen kjøpte jeg og satte i 3,5l i :D Men da tok den fort kveld :D

Skrevet
den fine krokanisen kjøpte jeg og satte i 3,5l i :D Men da tok den fort kveld :D

Tok jo fort fyr også synes jeg å huske, hehe :wink:

• 2 months later...
Skrevet

Henta hjem bilen fra vinterlagringen nå i kveld, starta med en gang gode bilen :)

Da spørs det bare om jeg får mulighet til å begynne renovasjonen med tid og stunder. Skal sette bort mye av jobben, da det dreier seg om litt sveising.

Skrevet
Pga. omtrent en mnd. med konstant drittvær og regn har bilen stort sett stått i ro under tak i det siste. Begynner å nærme seg tid for oppussing nå, og i den sammenheng tenkte jeg å høre om det er noen av dere andre med eldre BMW som kan anbefale nettsider i USA der man kan handle deler til f.eks. E24?

Som tidligere nevnt kom jeg over et nettsted som solgte komplett senkesats (Bilstein dempere + H&R fjærer) til E24, men den siden har jeg naturligvis rotet bort :(

Tenkte i og med at dollaren er forholdsvis lav i disse tider, så går det kanskje an å kjøpe seg en tidlig julepresang fra Statene :wink:

Nettsteder fra andre land kan kan også være aktuelle naturligvis :)

Forslag noen?

Dollaren holder grei kurs for tida igjen ;)

http://www.theeurodepot.com/index.php?id=4

http://www.pelicanparts.com/bmw/index.htm

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...