Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig å høre at noen bruker en sånn bil til daglig da :)

Kommer til å bruke min betydelig oftere jeg også når den blir presentabel igjen etter litt renovasjon :)

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...
Skrevet

Plasten er for lengst demontert, var bare et lite prøveprosjekt som ikke vil bli gjennomført :wink:

Kosmetisk havner jeg nok på original frontspoiler, M-tech-vinge, hvite/røde/originale blinklys og div. skrudde felger alt etter dagsformen :wink: Trenger ikke mye plast disse bilene, kan jo ikke ødelegge de flotte linjene :)

Min er veteran i 2013, så målet blir å få den ferdig til da. Nå står den på vinterlagring.

Et dårlig bilde fra første, siste og eneste kjøretur forrige sesong, på tur til vinterlagring. Ble påkjørt for en tid tilbake, så jeg må bytte div. deler i fronten. Nye deler kommer forøvrig i Posten i morgen:

y527lgjzlitzvlinhs95.jpg

Skrevet
Plasten er for lengst demontert, var bare et lite prøveprosjekt som ikke vil bli gjennomført :wink:

Kosmetisk havner jeg nok på original frontspoiler, M-tech-vinge, hvite/røde/originale blinklys og div. skrudde felger alt etter dagsformen :wink: Trenger ikke mye plast disse bilene, kan jo ikke ødelegge de flotte linjene :)

Min er veteran i 2013, så målet blir å få den ferdig til da. Nå står den på vinterlagring.

Et dårlig bilde fra første, siste og eneste kjøretur forrige sesong, på tur til vinterlagring. Ble påkjørt for en tid tilbake, så jeg må bytte div. deler i fronten. Nye deler kommer forøvrig i Posten i morgen:

y527lgjzlitzvlinhs95.jpg

En tur i året, det holder ikke. [-X

Holder på og samle M-tech plastik til min, men det er ikke enkelt og finne. Har letet en stund, men nå er det bare side skjørter jeg trenger. Gleder meg til våren slik at jeg får kjørt litt.

Skrevet
Artig :) følger med her jeg, skal hive opp en liten tråd på min også når jeg kommer igang :)

Flott med flere E24-tråder som inspirasjonskilde :)

En tur i året, det holder ikke. [-X

Holder på og samle M-tech plastik til min, men det er ikke enkelt og finne. Har letet en stund, men nå er det bare side skjørter jeg trenger. Gleder meg til våren slik at jeg får kjørt litt.

Fikk streng beskjed fra han som kjørte på bilen i fjor vinter (stod desverre ikke på vinterlagring da :( ) at jeg ikke fikk bruke bilen så alle fikk se skaden han hadde laget :wink:

Tilfeldigvis så var det faktisk han som har lovet å hjelpe meg med rustjobben som kjørte på meg, så den jobben tror jeg blir rimelig for å si det sånn, hehe :D

Tenkte litt på M-styling tidligere jeg også, men siden dette slettes ikke vokser på trær så har jeg egentlig slått det fra meg. Vil heller prioritere det tekniske og kosmetiske på selve karosseriet :)

Skrevet

Blir vel flere bilder etterhvert når jeg får starta med oppussingen tenker jeg. Nå ser ikke bilen ut etter at jeg måtte ty til vinkelsliper på frontstykket for å få opp panseret etter skaden som ble påført. Frontstykket var altså da allerëde skadet, så det skal uansett byttes ut :)

Kan jo forresten tilføye at jeg har kjøpt meg bakseter i sort skinn som en start på en mere eller mindre komplett skinninnredning :) Er jo bakseter som er vanskeligst å få tak i, så jeg kunne ikke la denne sjansen gå fra meg. Det originale sportsinteriøret er litt slitent etter så mange år, selv om det ikke er slitt hull på selve setene. Så da trenger jeg bare sorte sportsstoler foran, med vippefunksjon (skrik ut om du har til salgs!!!). Alternativet blir å trekke opp de stolene jeg allerede har da de er fullstendig i orden mekanisk :)

Flotte bøtter å sitte i dette:

2gi1tc153702e6wofa1v.jpg

Skrevet

Har jo de setene som står i bilen nå da, men du skal vel ha sort skinn du også tenker jeg? Tror nesten du må prøve eBay eller noe sånt jeg da, for det virker ikke som sånne ting skifter eier så veldig ofte egentlig :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...