635csi Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Hyggelig å høre at noen bruker en sånn bil til daglig da Kommer til å bruke min betydelig oftere jeg også når den blir presentabel igjen etter litt renovasjon
challenger Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Ja, men det er ikke mange der ute, har møtt bare tre andre langs veien sida i fjor høst.
635csi Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Her oppe er det tydeligvis ennå lengre mellom dem, har ikke møtt noen på et par år nå
Trollet_ Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 skulle fått til et E24 treff vel og merke når min er ferdig i 2014 ser greit ut denne, litt uenig i plasten du har montert, men hver sin smak heldigvis
635csi Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Plasten er for lengst demontert, var bare et lite prøveprosjekt som ikke vil bli gjennomført Kosmetisk havner jeg nok på original frontspoiler, M-tech-vinge, hvite/røde/originale blinklys og div. skrudde felger alt etter dagsformen Trenger ikke mye plast disse bilene, kan jo ikke ødelegge de flotte linjene Min er veteran i 2013, så målet blir å få den ferdig til da. Nå står den på vinterlagring. Et dårlig bilde fra første, siste og eneste kjøretur forrige sesong, på tur til vinterlagring. Ble påkjørt for en tid tilbake, så jeg må bytte div. deler i fronten. Nye deler kommer forøvrig i Posten i morgen:
Trollet_ Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Artig følger med her jeg, skal hive opp en liten tråd på min også når jeg kommer igang
bmwtussan Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Plasten er for lengst demontert, var bare et lite prøveprosjekt som ikke vil bli gjennomført Kosmetisk havner jeg nok på original frontspoiler, M-tech-vinge, hvite/røde/originale blinklys og div. skrudde felger alt etter dagsformen Trenger ikke mye plast disse bilene, kan jo ikke ødelegge de flotte linjene Min er veteran i 2013, så målet blir å få den ferdig til da. Nå står den på vinterlagring. Et dårlig bilde fra første, siste og eneste kjøretur forrige sesong, på tur til vinterlagring. Ble påkjørt for en tid tilbake, så jeg må bytte div. deler i fronten. Nye deler kommer forøvrig i Posten i morgen: En tur i året, det holder ikke. Holder på og samle M-tech plastik til min, men det er ikke enkelt og finne. Har letet en stund, men nå er det bare side skjørter jeg trenger. Gleder meg til våren slik at jeg får kjørt litt.
635csi Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Artig følger med her jeg, skal hive opp en liten tråd på min også når jeg kommer igang Flott med flere E24-tråder som inspirasjonskilde En tur i året, det holder ikke. Holder på og samle M-tech plastik til min, men det er ikke enkelt og finne. Har letet en stund, men nå er det bare side skjørter jeg trenger. Gleder meg til våren slik at jeg får kjørt litt. Fikk streng beskjed fra han som kjørte på bilen i fjor vinter (stod desverre ikke på vinterlagring da ) at jeg ikke fikk bruke bilen så alle fikk se skaden han hadde laget Tilfeldigvis så var det faktisk han som har lovet å hjelpe meg med rustjobben som kjørte på meg, så den jobben tror jeg blir rimelig for å si det sånn, hehe Tenkte litt på M-styling tidligere jeg også, men siden dette slettes ikke vokser på trær så har jeg egentlig slått det fra meg. Vil heller prioritere det tekniske og kosmetiske på selve karosseriet
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Blir vel flere bilder etterhvert når jeg får starta med oppussingen tenker jeg. Nå ser ikke bilen ut etter at jeg måtte ty til vinkelsliper på frontstykket for å få opp panseret etter skaden som ble påført. Frontstykket var altså da allerëde skadet, så det skal uansett byttes ut Kan jo forresten tilføye at jeg har kjøpt meg bakseter i sort skinn som en start på en mere eller mindre komplett skinninnredning Er jo bakseter som er vanskeligst å få tak i, så jeg kunne ikke la denne sjansen gå fra meg. Det originale sportsinteriøret er litt slitent etter så mange år, selv om det ikke er slitt hull på selve setene. Så da trenger jeg bare sorte sportsstoler foran, med vippefunksjon (skrik ut om du har til salgs!!!). Alternativet blir å trekke opp de stolene jeg allerede har da de er fullstendig i orden mekanisk Flotte bøtter å sitte i dette:
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Slike seter er jeg ute etter du!! Bygge om E30`n til 4-seter, eller har du skaffet deg E24?
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Skal ha enten E24 eller E31 bakseter tenkte jeg, blir vel litt spesielt det? Hehe. Skulle gjerne hatt meg en E24, men det får man ta senere.
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Har jo de setene som står i bilen nå da, men du skal vel ha sort skinn du også tenker jeg? Tror nesten du må prøve eBay eller noe sånt jeg da, for det virker ikke som sånne ting skifter eier så veldig ofte egentlig
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Har du bilder av de? Om de er lik de nye du har kjøpt inn, hvor mye skal du ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå