Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Fortsatt flere igjen? jepp Ok, er interessert i 2 stykker. Men kan du sende, eller må de hentes? Betaler selvfølgelig frakt i tillegg til prisen. jeg kan sende sende i oppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 bump..fortsatt fler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 oppsann! Ryddet i bodet i går og har fortsatt flere igjen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Har to ubrukte endestusser jeg kjøpte av deg, som du kan få kjøpe tilbake for lavere pris om du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Har to ubrukte endestusser jeg kjøpte av deg, som du kan få kjøpe tilbake for lavere pris om du er interessert? ellers takk. Sveis igjen bunnen..så har du gromme ølglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Haha, ja. Eller kanskje jeg skal lage eplekanon av de Skulle gjerne brukt de men har ikke rustfri eksos så da blir det mye styr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 er int i 4 stk, men lurer på hva slags stål e39 M5 eksos har, altså bakpottene. å sveise rustfritt på vanlig stål går vell dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 dr_s her inne har jo sveisa sine Eiesenmann stusser rett på orginal e36 bakpotte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå