HappyHenke Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 UPDATE 5/6 Kl. 22.53 Har erstattet alle bildene i tråden med nye versjoner som har fått en overhaling, og som forhåpentligvis ikke er "blasse" slik som tidligere. Ønsker gjerne kommentarer på hvordan de er i forhold til de gamle 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Et bilde som de fleste vil kjenne igjen, med en ny vri. 11. Som alltid, kritikk og kommentarer mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Må få ut noen av touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Likte godt bilde 3. Spørs om jeg må ta meg en shoot i morgen i finværet jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Må få ut noen av touringen Likte godt bilde 3. Spørs om jeg må ta meg en shoot i morgen i finværet jeg også Takk Ja stikk ut og shoot the hell out of it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 se her ja mye bra bilder bare slenge ut resten edit: kan du lage et avatar bilde til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Flotte bilder! Proff kvalitet det der... Kun beslag av førerkort som følge av totalkondemnert bil grunnet hensynsløs kjøring er gyldig grunn til å være fraværende på treffet i dag Stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Kvalitets biler/bilder :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 se her ja mye bra bilder bare slenge ut resten edit: kan du lage et avatar bilde til meg ? Takk flere bilder er på vei så fort jeg får redigert dem. Var mye de samme vinklene, så den helt store variasjonen var det ikke dessverre. Får ta det igjen en annen gang med en heftigere location. Avatar bilde skal jeg se om ikke jeg får til... Flotte bilder! Proff kvalitet det der...Kun beslag av førerkort som følge av totalkondemnert bil grunnet hensynsløs kjøring er gyldig grunn til å være fraværende på treffet i dag Stian! Bra du likte dem Kvalitets biler/bilder :) Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hakket for mye oppskarping, og husk på å sjekke horistonten når du tar bildet! Pene bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hakket for mye oppskarping, og husk på å sjekke horistonten når du tar bildet! Pene bilder og biler På de fjellvegg bildene da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Hakket for mye oppskarping, og husk på å sjekke horistonten når du tar bildet! Pene bilder og biler Takk for det Jeg har enda ikke funnet den gyldne middelvei mellom for lite og for mye oppskarping.. kan prøve tone ned skarpheten på de neste litt. Gjerne utdyp det med horisonten Skjønte ikke helt hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Likte godt bilde 3. Spørs om jeg må ta meg en shoot i morgen i finværet jeg også Takk Ja stikk ut og shoot the hell out of it! Fikk ræva i gir og tok en shoot jeg også.. Ligger i tråden om min bil. Førøvrig liker jeg framdeles kun bilde 3 + nå nr 7. Synes de andre ble for kjedelige. Ikke verdens mest spennede location og lite spreke farger og variasjon i vinkler. Men sikkert ikke så enkelt med en fjellvegg som location Likte nr 7 godt på grunn av vinkelen og fargen på bilen ble framhevet bra. Men for all del, dette er jo mye bedre enn "mannen i gata" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Likte godt bilde 3. Spørs om jeg må ta meg en shoot i morgen i finværet jeg også Takk Ja stikk ut og shoot the hell out of it! Fikk ræva i gir og tok en shoot jeg også.. Ligger i tråden om min bil. Førøvrig liker jeg framdeles kun bilde 3 + nå nr 7. Synes de andre ble for kjedelige. Ikke verdens mest spennede location og lite spreke farger og variasjon i vinkler. Men sikkert ikke så enkelt med en fjellvegg som location Likte nr 7 godt på grunn av vinkelen og fargen på bilen ble framhevet bra. Men for all del, dette er jo mye bedre enn "mannen i gata" Hehe det er bra , jeg får ta en titt! Jeg skjønner den.. locationen var ytterst kjedelig, og det er som ordtaket sier ikke lett å lage gull av gråstein! Mitt mål var egentlig å ha en nøytral bakgrunn hvor bilene virkelig kom i fokus. Det var egentlig en veldig rask photoshoot (klokken var passert 21.30 og det ble raskt mørkere) , og pga "tidspresset" og at jeg skulle ta bilde av 4 biler totalt så ble det kun et par vinkler Angående fargene, så kunne jeg nok gjort dem enda sterkere for å skape ytterligere kontrast mot den grå fjellveggen. Nr 7 var et av de bedre bildene fra den kvelden. Mye på grunn av at fargen gjorde seg godt til den grå fjellveggen. Takk for kritikken, det er slik jeg blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Etter en times prøving og feiling fant jeg endelig feilen og fikk rettet opp i det.La ut de oppdaterte bildene med riktig fargeprofil. Nå er det leggetid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Flotte bilder!Proff kvalitet det der... Kun beslag av førerkort som følge av totalkondemnert bil grunnet hensynsløs kjøring er gyldig grunn til å være fraværende på treffet i dag Stian! hehe da får jeg skylde på det men sanheten er at jeg var på sjøen og glemte tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå