Frowzy Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Bil: E34 M50 24V motor 1992 mod Siden det er 6-7 timer og kjøre til nærmeste BMW verksted håper jeg noen her kan hjelp meg. Starter fint også går turtallet opp på 1200 og ligger det i ca 0,5 sec før den dør ut, skjer hvis jeg starter bilen på nytt. kjører den en stund så ligger turtallet stabilet på på ca 800, men kommer til et kryss så stopper bilen etter og ha fungert fint en stund. turtallet svinger også mellom 800-->1400 sånn av og til men ligger stort sett stabilt og jager ikke når den står og går på tomgang. Bilen går hvis jeg bare holder den igang med og gi gass, men har ikke 3 føtter så rimelig slitsomt i køkjøring edit: er ikke hver gang den oppfører seg sånn her da av og til. også når den er sånn her fusker den litt på lave turtall
Frowzy Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Ikke falskluft, sjekket. noen som kan fortelle meg hvor tomgangsregulatoren sitter ? I haz no idea ;D
Haug530D Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ikke falskluft, sjekket.noen som kan fortelle meg hvor tomgangsregulatoren sitter ? I haz no idea ;D Sitter under innsuget, trangt å komme til, men det går, skifter denne på ca 5-10min, men tror du bør fjerne luftfilterboksen for å komme til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå