Johnny86 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Blei dem solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Blei dem solgt? Nei.. Har dem liggende en stund.. Bare å komme med forslag Oppdaterer førsteposten etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 du får si ifra, for jeg er hvertfall klar for handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 du får si ifra, for jeg er hvertfall klar for handel Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Vurderer å selge eller bytte bort felgene mine da jeg stadig har lyst på noe nytt Ønsker helst å bytte dem i noen andre, men ikke mellomlegg fra min side.Felgene er ingen skader på, ingen vibrasjon under kjøring og fremstår som ganske strøkne tatt i betraktning at de ikke er nye. Dekkene er av merket Aurora og har sett sine bedre dager. Ene fordekket er skjev slitt og bakdekkene er litt slitt på midten pga høyt lufttrykk. Resten av mønsteret er 3-4mm, jeg hadde iallefall tenkt å bruke dem ut sesongen. Felger: Foran - 8.5*17 ET35, 235/40-17 Bak - 10*17 ET30, 245/40-17 Har også Tüv papirer på dem. Jeg har dem godkjent med disse dimensjonene på min E36. Er åpent for det meste av felger i innbytte, også 5-serie innpress men da ikke mer enn 9" bredde bak. Felger jeg har lyst på er: - Zito Titan - E34 M5 - Brock B1 - BBS Rc090 - BBS RC - BBS felger generelt - M5 parallell spoke(tror dem heter det) - E46 M3 replica(må være 19") - Alpina Felger jeg derimot ikke er interessert i er: - Sharif/Megawheels/budget felger - Felger med kromkant(må være polert alu isåfall) - Felger som er smalere enn 8" - Felger uten dekk - Felger som er mindre enn 17" And so on... Ønsker helst ikke å sende. Mine Zito Titan har rustfri chromekant, og det har nok alle andres også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Zito Titan står jo i listen over de jeg har lyst på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 hva er det som må gjøres for at vi skal gjøre en handel a? Sorry for maset hehe, men kjekt å vite da det passer best for meg denne uken siden jeg er sykemeldt.?langt til bergen vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Er bare at jeg har lyst å se om det er litt mer interesse og andre bytteforslag, men skjønner jo at det haster litt for din del, om vi først skal bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Ja det skjønner jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Zito Titan står jo i listen over de jeg har lyst på da Hvorfor skriver du da dette: Felger jeg derimot ikke er interessert i er: - Felger med kromkant(må være polert alu isåfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Zito Titan står jo i listen over de jeg har lyst på da Hvorfor skriver du da dette: Felger jeg derimot ikke er interessert i er: - Felger med kromkant(må være polert alu isåfall) Dust! Zito Titan står i listen over forslag til felger jeg har lyst på, om det er polert alu eller rustfritt stål er ikke farlig. Poenget er at jeg ikke vil ha felger med støpt kant hvor krom'en er lagt utenpå. Vil tro de fleste skjønte dette.. Men sorry at jeg ikke spesifiserte at jeg også godtar kant i rustfritt stål. Om noen vet flere legeringer som man kan lage holdbare kvalitetsfelger i så er det bare å skrike ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Zito Titan står jo i listen over de jeg har lyst på da Hvorfor skriver du da dette: Felger jeg derimot ikke er interessert i er: - Felger med kromkant(må være polert alu isåfall) Dust! Zito Titan står i listen over forslag til felger jeg har lyst på, om det er polert alu eller rustfritt stål er ikke farlig. Poenget er at jeg ikke vil ha felger med støpt kant hvor krom'en er lagt utenpå. Vil tro de fleste skjønte dette.. Men sorry at jeg ikke spesifiserte at jeg også godtar kant i rustfritt stål. Om noen vet flere legeringer som man kan lage holdbare kvalitetsfelger i så er det bare å skrike ut.. Ehh javel Prøvde bare å være hyggelig å nevne at disse har chromekant, som du veldig tydelig skriver at isåfall må være polert alu, noe disse ikke er... I alle dager å utakknemlig det går an å være da, faen ikke min feil at du har selvmotsigende uttalelser Å begynne med personangrep på bakgrunn av at noen prøver å tipse deg konstruktivt er skikkelig voksent synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 jooo...var gjerne litt krass, men syntes det ble litt kverulering. Potat, potet el ka man sier.. Trodde poenget med hva jeg ville ha og ikke ha kom bra fram. Har endret førsteposten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 jooo...var gjerne litt krass, men syntes det ble litt kverulering. Potat, potet el ka man sier.. Trodde poenget med hva jeg ville ha og ikke ha kom bra fram. Har endret førsteposten.. Er vel ikke akkurat uvanlig å ha forkjærlighet for ENTEN rustfritt ELLER polert alu, og jeg tolket inlegget ditt helt klart til sistnevnte. Det var hele årsaken til mitt tips, som du valgte å tolke som kverulering. Fullstendig unødvendig! Det fremsto tydelig for meg som om du trodde Zito Titan hadde polert alu kant... Selv har jeg også Beyern Multi, som har polert alu kant. Går selvsagt an å like begge deler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Er igrunn det samme for meg hva kanten er laget av. Vet ikke hva det er på keskinfelgene, men mistenker stål, siden de ikke oksiderer.. Det som opprinnelig var poenget mitt var at jeg ikke ville ha felger av forkrommet støpt alu.. Altså med et "løst" krombelegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå