phrode Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Hei. Har litt problemer med e34 touringen min. Når den har stått ute i regnet og man begynner å kjøre kommer det litt vann inn ved siden av hanskerommet ut mot døren. Kommer ikke inn noe mens man kjører i regn, så det samler seg vel opp en plass når bilen står. Noen som har noen tips til hvor jeg skal titte nærmere? Eller hva som kan forårsake dette?
phrode Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Ah, glemte å skrive det. Er ikke takluke på denne.
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 eg har samme problem som deg berre på ein E36 og eg mistenker at det kan vere ein karosseri skjøyt som kan vere dårlig under vinduet
GeirAndre Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 på e30 kommer det vann inn på passasjer siden hvis det mangler gummipropp foran på karmen ved døra ved dørhegslet. kanskje det samme på e34?
phrode Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Ok, takker for tips. Skal sjekke ut dette og se om jeg finner noe.
Fredrik Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hvis dreneringen på hver side av frontvinduet i motorrommet er tett (f.eks pga. blader etc) kan vannet komme inn i bilen ved f.eks hanskrommet. Et annet alternativ er at membranen (plastfolien) ved døren er ødelagt. Er den det kan vannet renne inn under døren og samles under matten. Prøv deg evt. frem med en vannslange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå