m3gtfigge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Helt sinnsykt prosjekt det her!Synd og høre at du har hatt såpass med problemer med bilen, hva skjedde med styringen nå? Har ett innre läckage i styrväxeln, så för tillfället kör jag utan servo. På Action Meet så körde jag tre repor innan diffkåpan sprack
SteffenM2 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Ahh, ikke bra.. Sprakk den pga. du brukte aluforinger? Blir jo veldig stumt, og de kåpene tåler jo ikke akkurat allverden..? Må vel være bedre og bruke noen i Polyurethan feks?
Mikael-B Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Grom finish på den! Men bare jeg som synes den er litt overdreven utvendig? Litt for mye jalla-deler etter min mening.
Rayman Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Grom finish på den!Men bare jeg som synes den er litt overdreven utvendig? Litt for mye jalla-deler etter min mening. Ja, det er bare du.. Bilen er jo klin orginal utvendig forutenom bakrutespoileren og noe større felger.. Er jo en M3 GT..
|Ole| Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Grom finish på den!Men bare jeg som synes den er litt overdreven utvendig? Litt for mye jalla-deler etter min mening. Mulighetene for att bildene lyger litt er store og Eg synst bilen er GROM
Mikael-B Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Lyktene, felgene, og bakrutespoileren synes jeg bare roter det til..
m3gtfigge Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Lite update! Ny turbo Pt 7675 Billet 1000+Hk. Inhandlat PPF race turbo kammaxlar samt PPF Blackline Dumpventil.Nya ventiler samt HD kolvbultar ska köpas inom kort.
Eksos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Rått! Har du fortsatt skilt på bilen? Vil ikke tro den modifiseringen av dempertårna er helt street legal, selv på andre siden av svinesund Stussa litt over at du trykker ut så mange hester, men når jeg så drag-hjula ga det litt mer mening
olly Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 ser knakende bra ut lurer på om du greier og fikse en brannvegg i carbon som du har til salg? eventuelt kan sette meg i kontakt med hen som bygde til deg?
Mr.Silver Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Dette må være det råeste E36 bygget jeg har sett noen gang Helt sykt mye stilige detaljer og ikke minst strøken finish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå