316 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Kommer straks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hadde med kamera jeg også..uten strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Tar visst 3 timer å konvertere et par hundre bilder fra et format til et annet, så da kommer bildene i morgen (dag)! Smart Torek... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 fine bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Først noen bilder fra turen hjem, hvor jeg prøver ting jeg overhode ikke kan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Det var noen av actionbildene. Har en hau av andre bilder dersom det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Greit med røyk fra bakhjula på GS M3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 grymt å se bmw i breisladd men ingen kan si noe på at det er mye grommere å se en audi komme i 4hjulsladd i syke vinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Jøss se der ja.. hjelm sveis racing silvian å.. Våres me andre ord.. Hvite med grønnt panser.. Noen som har flere bilder av bilene våres? ble den hvite s14 på oss og en blå s13 med carbon panser siden bmwn ikke er klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg har en hel hau... Kan legge ut mer i morgen, skal sove nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Greit med røyk fra bakhjula på GS M3 da Hm, tuller du ? Jeg hadde skikkelig store forhåpninger til den bilen, så for meg den værste breisladden, og helt rå kjøring med den type bil og den sjåføren. Men blei skikkelig skuffa.. Limmet med sin V8 mata E30 var jo helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hm, tuller du ? Jeg hadde skikkelig store forhåpninger til den bilen, så for meg den værste breisladden, og helt rå kjøring med den type bil og den sjåføren. Men blei skikkelig skuffa.. Limmet med sin V8 mata E30 var jo helt rå. Ehm, bimmersimen tuller nok ikke. Gs m3'n kjørte helt rått hele helga, både bil og fører presterte imponerende For en utrolig deilig lyd av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei Jeg og et par kammerater var der å kjørte på lørdag. Noen som har bilder av noen av bilene? Jeg kjørte en hvit AR regga E30 med gule lys, Thorbjørn kjørte sin E30 med Hollerud Bil klistremerker og Rune sin E28 med Hollerud Bil og Agip merker. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 har noen bilder som kommer senere jeg og.. har et bilde med en heftig burnout med den hvite deres kentan:) her er noen.. har fler på kameraet men det ligger ikke her (sitter på kurs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå