FTE Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Her er noen bilder fra lørdagen. Vidar Jødahl i fullt driv: 680rwhp: Gamlebilen min var på plass: Pimped Jag: Nydelig Einser med riktige felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Har du flere bilder er det bare å pøse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Stilige bilder.. Var der på søndag, masse gromme BMW der da... Var en e30 325i og et par e36 325i tror jeg, som tok hele langsvingen uten problemer gang på gang. Skikkelig imponerende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 originale 325ere? Gode sjåfører da med andre ord... Tror ikke jeg hadde fått min ut i langsvingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Er det ikke 798hk i Jødahl sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 han skrev 680 rwhp. På hjula med andre ord. Da blir det godt over 700 i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hva er vanskelig med å holde sladden gjennom langsvingen med e30 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Var ett rått treff Kommer med bilder når jeg er kommet meg hjem til min egen pc Har MASSE! Tatt ca 1600 bilder eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 originale 325ere?Gode sjåfører da med andre ord... Tror ikke jeg hadde fått min ut i langsvingen;) Skal ikke si det sikkert, men virka veldig orginale i forhold til hvordan jeg ser andre 325i går, Men Kan for all del være litt lett sugetrim. Men de kunne absolutt ratte bila sine. Morro å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Så også en bil jeg tror jeg har sett her inne før, er en 318is Turbo om jeg ikke tar feil, med en gedigen japsevinge... Flytta seg greit den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Pratet en god del med Vidar, han sa han hadde hatt over 700 på hjul ifjor, men havnet på ca 680 sist han bremset. Nydelig den bilen hans, utrolig mye jobb han har lagt i den. Er til salgs forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Stilige bilder.. Var der på søndag, masse gromme BMW der da... Var en e30 325i og et par e36 325i tror jeg, som tok hele langsvingen uten problemer gang på gang. Skikkelig imponerende... Og da snakker vi skikkelig hjulspinn og røyk sidelengs hele langsvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Voldsomt populært å kjøre uten panser på Gatebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Skjønner ikke helt definisjonen "gatebil" når det ikke er gatebiler på treffet. Kanskje 10% som er gatereg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå