turbo_fever Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Den bmw'n med japps vinge er nok bare en 318i turbo det. Vil og heller sjå fler biler som er brukt hos vanlige folk. Ikke bare dem kjennte gatebil gjenngen. Grett dem går, men blir bare det samme om igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Stilige bilder.. Var der på søndag, masse gromme BMW der da... Var en e30 325i og et par e36 325i tror jeg, som tok hele langsvingen uten problemer gang på gang. Skikkelig imponerende... Og da snakker vi skikkelig hjulspinn og røyk sidelengs hele langsvingen? Ja, orginal 325i spoler ved pådrag i 3.gir på tørra! Hva tror du?? Er en grunn til at jeg ble imponert da, var litt i tvil om orginal 325i i det hele tatt var noe å bruke skikkelig på bane... Men om du tviler, ser du flere bilder av en e36 som får grei røykutvikling. Selvfølgelig sklir bilen mye også, men har da hjulspinn... Synes det var morro å se da jeg har en meget lik bil selv. Går fint å sladde litt med en e36 325i vil jeg tro. For noen år siden hadde jeg da både røykutvikling og sladd i hele langsvingen med en helt standard e28 528i med 3.07 utveksling! Samme hadde Trond S. Trenger ikke skummelt med effekt for å skrense i den svingen. Værre opp fra slakteren og over kulen der. Samme hvis man skal holde sladden litt utover langsletta. Men det sier jo seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jepp. Skjønner hva du mener Har bar sladdet med min på vått føre, da har jeg hatt vill hjulspinn på relativt høye gir. Men aldri sett hva den klarer på tørt i høy fart, annet en piruetter i 1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 er det ingen som fikk knipset noen bilder av min e36 da? er en svart e36, hadde svarte felger fremme og "spinnne" dekk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg var faktisk imponert over noen av de med E36 325 som klarte hele langsvingen jeg!Men det er vel ikke akkurat dårlige reklame med biler over 7-800 hester. Folk vil vel heller se verstingbiler med 900 hester som sladder og herjer rundt hele banen, enn en 200 hesters original Cosworth som tusla rundt banen ? Sånn sett så skjønner jeg Gatebil arrangørene.. Hei jeg kjørte den grå E36 325i. Det er foresten bilen til dama Hun påstår at jeg tukkler mere med bilen hennes enn med henne... no/files/pjskk6j1yks99eds584j.jpg Haha, Kjempestilig å se på kjøringa di... Fikk mange fiine sladder gjennom svingen. Org motor? Det jeg har gjort med bilen er: planet ned toppen, to stk innsugs kammer, slipt opp ventiler, STORT luftfilter, fjernet kat, 3.91 diff, K-Sport racingcoilover inverted set, turner motorsport chipp, grovere stabb stag,+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Haha.. og så er det bilen til dama di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hehe. Har heldig vis BMW dilla hun også Det er en bil som vi begge bruker på banekjøring. Hun bruker og kjøre på Girls Go Fast sine treff, og en del autoslalom hun bruker også å stille opp på 201m drag race. Synest hun kjører ganske så bra jeg. Veldig kjekt med felles interesser. Hun sier at hun har lyst på M3 motor med turbo i den nå. Hun har lyst på mere efekt i den Mens jeg har vert inne på tanken på turbo i den som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg var faktisk imponert over noen av de med E36 325 som klarte hele langsvingen jeg!Men det er vel ikke akkurat dårlige reklame med biler over 7-800 hester. Folk vil vel heller se verstingbiler med 900 hester som sladder og herjer rundt hele banen, enn en 200 hesters original Cosworth som tusla rundt banen ? Sånn sett så skjønner jeg Gatebil arrangørene.. Hei jeg kjørte den grå E36 325i. Det er foresten bilen til dama Hun påstår at jeg tukkler mere med bilen hennes enn med henne... no/files/pjskk6j1yks99eds584j.jpg haha genialt heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 det har tatt seg ut om det var malin som kjørte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå