Nøstbakken Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Blei blank og fin, men det var den vel fra før av Blei bra med litt senk. Kor mykje senka du den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Hehe, du har vel rett i det Hadde egentlig tenkt å senke den 40/20, men den senken hadde de ikke på lager så endte opp med 40/30. Kunne nok vært senket 1cm til fremme, men er veldig fornøyd med resultatet slik den er nå. Har ingen problemer med fartshumper (har noen fæle humper her jeg bor). Vi skulle tatt noen bilder sammen en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Jeg vil ha bimmers skiltplate, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Jeg vil ha bimmers skiltplate, hvor? Selger det her på forumet, men tror det er utsolgt. Diverse-->Webshop -->Bimmers skiltholder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Hehe, du har vel rett i det Hadde egentlig tenkt å senke den 40/20, men den senken hadde de ikke på lager så endte opp med 40/30. Kunne nok vært senket 1cm til fremme, men er veldig fornøyd med resultatet slik den er nå. Har ingen problemer med fartshumper (har noen fæle humper her jeg bor). Vi skulle tatt noen bilder sammen en dag! Det er nå ein fin høyde. Eg har 40/15 syns og det kunne godt vært mer 10mm fremme. Tenkte å montere senke skåler på min. For å få dei siste 10mm. http://www.schmiedmann.no/447/produkt/9 ... /9209S.htm Vi skulle tatt litt bilder ein dag. men passer dårlig nå på ein stund. Reiser på sjøen på torsdag og kommer ikkje heim før 17 desember å da blir det 2 uker juleferie på bømlo, men etter de må vi få til noko. Du har vel kanskje brukende kamera ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Har ikke kamera, men null stress å skaffe et Egentlig greit å vente litt med å ta bilder, så får jeg satt på E46 Mleppa på koffertlokket i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Har ikke kamera, men null stress å skaffe et Egentlig greit å vente litt med å ta bilder, så får jeg satt på E46 Mleppa på koffertlokket i mellomtiden. Passer godt for meg og. Har samme M leppa liggende i grasje på bømlo og den skal lakeres opp å monters gjen. Pluss kommer kansje m-speil til den tiden og. Da satser vi på bilder ein gang i 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Update 19/11 1. Kjøpt og montert nye tåkelys (de gamle med klarglass blir kasta dersom ingen vil ha de) 2. Kjøpt E46 koffertleppe, men blir ikke montert før i romjul. Er julegave fra mormor, så måtte pakke den inn 3. Bestilt time hos Moe Auto Stavanger til ventilløfterskifte. Er spent på resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 På veg til jobb igår kom det en utrolig irriterende pipelyd fra viften. Pipelyden er lik på alle nivå, men forsvinner når jeg skrur av viften. Er det ei reim som er slitt, løs eller hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 ..og plutselig var lyden borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Planer for 2010 Har hatt tanker om å selge til fordel for nyere bmw, men utsetter det en stund til, derfor må noe nytt oppgraderes/byttes - M3 koffertleppe | kjøpt - alu.pedaler | kjøpt - BBS LM R - M3 baklykter Vil holde bilen mest mulig clean, så burde vel stoppe der. Eller mangler noe på listen (kommer ikke til å kjøpe m3 speil, liker de orginale )? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Fornuftige planer !! Fornuftig at du vil holde bilen i ein clean still. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Pga kjøp av nyere BMW må bilen legges ut for salg; 69000,- Send pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Mye ble gjort med bilen i 2009, og slik kommer det til å fortsette i 2010. Har hatt en fin, men travel juletid (jobb hver dag inkl nyttår og julaften), men det betyr mer penger på konto Har såvidt fått litt tid til bilen i julen, men stort sett har den blitt brukt som fremkomstmiddel fra og til jobb. Fikk mye fint til jul; - leppe til kofferten - Diverse MG bilpleie - Termos - Klær - Gavekort - Penger - Sko Annen nyttårsdag samla jeg sammen gavekortene og reiste til Siba for å handle meg speilrefleks kamera, Nikon D3000. Er ikke av de beste kameraene vil jeg tro, men til mitt bruk mer en godt nok. Neste steg blir stativ og opplæringsbok Søndag morgen måtte jeg selfølgelig ut å ta bilder av en ikke nyvasket bil i kuldegrader. Har ikke komt lengre enn at kameraet står på automodus, så ikke forvent mye av bilder. Som dere ser så har leppa komt på riktig plass. Eneste som mangler bak nå er M3 baklyktene. Kan røpe at de er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå