Gå til innhold

Endres e36 coupe | Vinterbilder s.10

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du har vel rett i det :P

Hadde egentlig tenkt å senke den 40/20, men den senken hadde de ikke på lager så endte opp med 40/30. Kunne nok vært senket 1cm til fremme, men er veldig fornøyd med resultatet slik den er nå. Har ingen problemer med fartshumper (har noen fæle humper her jeg bor).

Vi skulle tatt noen bilder sammen en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har vel rett i det :P

Hadde egentlig tenkt å senke den 40/20, men den senken hadde de ikke på lager så endte opp med 40/30. Kunne nok vært senket 1cm til fremme, men er veldig fornøyd med resultatet slik den er nå. Har ingen problemer med fartshumper (har noen fæle humper her jeg bor).

Vi skulle tatt noen bilder sammen en dag!

Det er nå ein fin høyde.

Eg har 40/15 syns og det kunne godt vært mer 10mm fremme.

Tenkte å montere senke skåler på min. For å få dei siste 10mm.

http://www.schmiedmann.no/447/produkt/9 ... /9209S.htm

Vi skulle tatt litt bilder ein dag. men passer dårlig nå på ein stund.

Reiser på sjøen på torsdag og kommer ikkje heim før 17 desember å da blir det 2 uker juleferie på bømlo, men etter de må vi få til noko.

Du har vel kanskje brukende kamera ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kamera, men null stress å skaffe et :wink: Egentlig greit å vente litt med å ta bilder, så får jeg satt på E46 Mleppa på koffertlokket i mellomtiden.

Passer godt for meg og.

Har samme M leppa liggende i grasje på bømlo og den skal lakeres opp å monters gjen.

Pluss kommer kansje m-speil til den tiden og.

Da satser vi på bilder ein gang i 2010 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 19/11

1. Kjøpt og montert nye tåkelys (de gamle med klarglass blir kasta dersom ingen vil ha de)

2. Kjøpt E46 koffertleppe, men blir ikke montert før i romjul. Er julegave fra mormor, så måtte pakke den inn :(

3. Bestilt time hos Moe Auto Stavanger til ventilløfterskifte. Er spent på resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Planer for 2010

Har hatt tanker om å selge til fordel for nyere bmw, men utsetter det en stund til, derfor må noe nytt oppgraderes/byttes

- M3 koffertleppe | kjøpt

- alu.pedaler | kjøpt

- BBS LM R

- M3 baklykter

Vil holde bilen mest mulig clean, så burde vel stoppe der. Eller mangler noe på listen (kommer ikke til å kjøpe m3 speil, liker de orginale :) )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mye ble gjort med bilen i 2009, og slik kommer det til å fortsette i 2010. Har hatt en fin, men travel juletid (jobb hver dag inkl nyttår og julaften), men det betyr mer penger på konto 8) Har såvidt fått litt tid til bilen i julen, men stort sett har den blitt brukt som fremkomstmiddel fra og til jobb.

Fikk mye fint til jul;

- leppe til kofferten

- Diverse MG bilpleie

- Termos

- Klær

- Gavekort

- Penger

- Sko

Annen nyttårsdag samla jeg sammen gavekortene og reiste til Siba for å handle meg speilrefleks kamera, Nikon D3000. Er ikke av de beste kameraene vil jeg tro, men til mitt bruk mer en godt nok. Neste steg blir stativ og opplæringsbok :)

Søndag morgen måtte jeg selfølgelig ut å ta bilder av en ikke nyvasket bil i kuldegrader. Har ikke komt lengre enn at kameraet står på automodus, så ikke forvent mye av bilder.

6sivej8stegghzzrkfr5.jpg

riqaxg07lympkbpukyug.jpg

8exf008kv7wkoorrq5ei.jpg

faxsye38k5954wgmprtq.jpg

Som dere ser så har leppa komt på riktig plass. Eneste som mangler bak nå er M3 baklyktene. Kan røpe at de er bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...