Jan Tore Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Nydelig bil. Nå ble jeg bare enda mer gira på ny Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Veldig pen coupe! Hvor kjøpte du koffertleppa? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 ///Kristian og Jan Tore: Takk. Alltid kjekt med positiv tilbakemelding maartn: Som veldig mange andre her på forumet, har også jeg handlet fra en kar fra Taiwan (ebay). Fikk koffertleppa hjem på døren for ca. 450 inkludert frakt, ferdig lakkert i valgfri lakkode. Er veldig fornøyd med resultat. Koffertleppe Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Flotte bilder av ein flott bil ! Korleis går det med salget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Flotte bilder av ein flott bil ! Korleis går det med salget ? Er noen som har kontaktet meg med forslag om innbytte, men det er ikke av min interesse. Er veldig fornøyd med bilen, alt fungerer som det skal og det er en veldig god bil å kjøre, samt billig i drift. Muligt jeg bare beholder den selv en stund til, siden den endelig begynner å bli "ferdig" utseendemessig (mangler felgene, men det kommer snart). Baklykter kommer sannsynligvis imorgen, så det gleder jeg meg til Monterte også alu pedaler her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Alltid gøy med pakke i posten, men med -15 grader blir ikke lyktene montert med det første. Savner sol og fint vaskever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 maartn: Som veldig mange andre her på forumet, har også jeg handlet fra en kar fra Taiwan (ebay). Fikk koffertleppa hjem på døren for ca. 450 inkludert frakt, ferdig lakkert i valgfri lakkode. Er veldig fornøyd med resultat. Koffertleppe Ebay Ingen ting i veien med ebay for slikt. Har handlet en del småting der selv. Takk for link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Tok noen bilder etter å ha støvsuget bilen i 10 minusgrader. Kaldt, men må gjøres. Er ikke aktuelt å kjøre skitten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Da var bilen solgt, og ny bil skal hentes om to uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Virkelig pen bil du hadde i allefall! Hva skal hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Virkelig pen bil du hadde i allefall! Hva skal hentes? Noe nyere BMW skal hentes. Reiser nordover om en uke for å hente bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Meget clean og stilfull bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå