Gå til innhold

Endres e36 coupe | Vinterbilder s.10

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En navnebror med finfin bil! hvilke farge er det på bilen egentlig? Vurderer å bytte til meg en coupe eg også, den er bostongrønn.. :)

Tusentakk, navnebror! Denne er også bostongrønn, er veldig fornøyd med fargen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Har bestilt nye sideskjørter, sideblink (klare/mørke) og deksler til dørhåndtak. Skal hente delene hos gs på torsdag, da kjøper jeg også med meg facelift grill.

krom/svart eller helt svart, hva blir best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Takk skal du ha :)

Var deilig med nyvokset bil og samtidig vite at den er EU godkjend til 2011! Var litt mer problemer enn ventet når jeg skulle ha den til godkjenning. Måtte skifte foringer, dempere framme, bremserør og diverse andre slanger + avgassene var ikke som de skulle. Hadde bilen inne til gokjenning hos Bavaria Bryne, som skulle ha en formue for å sjekke hva som gjorde at avgassene var feil, derfor kjørte jeg bilen til Svendsen eksos Forus som sjekket det gratis :) Viste seg at lambdasonden måtte skiftes (kjipe 2000k).

Var også fjern og rygga i en bil på parkeringsplass :oops: Betalte kontant for skaden, så slapp jeg bonustap osv. Oppi alt dette fikk jeg steinsprut på frontruta..måtte skiftes den òg.

Men nå er den godkjend, og alt er bra! Bilen er forresten bare kjørt 2000km på 11 måneder, så det skal bli bra med langtur til Oslo imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bimmeren, dama og jeg på ferie i Oslo. Bilen står trygt parkert i garasjen til care center. Turen opp til Oslo gikk fra Bryne over fjellet til Oslo.

Fikk tatt endel bilder fra turen. Legger inn 1 nå, kommer flere :wink:

qzp2x598lushyj8iaho6.jpg

Men nå skal vi ut på by'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...