Gå til innhold

Endres e36 coupe | Vinterbilder s.10

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Kjedelig vær..da må jeg oppdatere :)

Har den siste tiden irritert meg over 3 ting: ventiltikking, mye oljesvetting og steinsprut!

For noen uker siden byttet jeg til 5w-30 castrol olje. Følte nesten det førte til enda mere tikking samtidig som det svetta olje over alt. Har hørt at tykkere olje ofte hjelper mot tikking, så fikk hjem ny olje idag. 15w-40 castrol olje, så håper det blir bedre da. Har skiftet olje og filter, og tikkingen ble betydelig lavere, men tror jeg må skifte løfterne..

Nok om olje..

Har fått steinsprut på grillramma, så må lakke. Hvor mye må fjernes for å få ut grillramma?

Det var dagens oppdatering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fangeren må bort... ellers kan resten stå... to skruer på hver side (eller er det 3?) så må du fjerne plastikk over radiator for å komme til 4 skruer som holder ramma i bakkant på sidene, 4 skruer pga panserlås og 2 skruer som holder lykta... ellers er det ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fangeren må bort... ellers kan resten stå... to skruer på hver side (eller er det 3?) så må du fjerne plastikk over radiator for å komme til 4 skruer som holder ramma i bakkant på sidene, 4 skruer pga panserlås og 2 skruer som holder lykta... ellers er det ikke mer...

Takk :)

Da blir det lakkering til helga mest sannsynligvis. Grillramme, speil, bakfanger, sideskjørt og høyre dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...