///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 noen har lært seg litt redigering i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Bildet er ikke redigert! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Setesdal Stoppet i Dalen for å vaske bilen Rastepause Ganske uheldig tankbilsjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 hmmm... hva slags kamera bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 hmmm... hva slags kamera bruker du? Bruker Nikon D40, hvordan det? Det er bare å ta seg friheten til å redigere bildet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 bare lurer siden bilen din blir så blå... for når jeg så den var dne definitivt grønn ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 ja, grønn har den alltid vært Jobber du mye i sommer? Plutselig tar jeg turen innom og hilser på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 skal ikke jobbe før til neste fredag ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Pen bil du har der! M3 speil nå, så er bilen i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Pen bil du har der! M3 speil nå, så er bilen i boks! Takk M3 speil kommer snart ja, de orginale er fulle av steinsprut. Er like så greit å skifte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Kjedelig vær..da må jeg oppdatere Har den siste tiden irritert meg over 3 ting: ventiltikking, mye oljesvetting og steinsprut! For noen uker siden byttet jeg til 5w-30 castrol olje. Følte nesten det førte til enda mere tikking samtidig som det svetta olje over alt. Har hørt at tykkere olje ofte hjelper mot tikking, så fikk hjem ny olje idag. 15w-40 castrol olje, så håper det blir bedre da. Har skiftet olje og filter, og tikkingen ble betydelig lavere, men tror jeg må skifte løfterne.. Nok om olje.. Har fått steinsprut på grillramma, så må lakke. Hvor mye må fjernes for å få ut grillramma? Det var dagens oppdatering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 fangeren må bort... ellers kan resten stå... to skruer på hver side (eller er det 3?) så må du fjerne plastikk over radiator for å komme til 4 skruer som holder ramma i bakkant på sidene, 4 skruer pga panserlås og 2 skruer som holder lykta... ellers er det ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 fangeren må bort... ellers kan resten stå... to skruer på hver side (eller er det 3?) så må du fjerne plastikk over radiator for å komme til 4 skruer som holder ramma i bakkant på sidene, 4 skruer pga panserlås og 2 skruer som holder lykta... ellers er det ikke mer... Takk Da blir det lakkering til helga mest sannsynligvis. Grillramme, speil, bakfanger, sideskjørt og høyre dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Pen bil du har sleng ut noen bilder av interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå