skrape Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Takk kommer nok flere bilder av interiør etterhvert For øyeblikket står bilen på bukker i garasje. Noen som vet hvordan jeg får av gummilisten langs vinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 det nede er festet med 2 sida teip... de må somregel kuttes opp med en skarp kniv, den "ramma" rundt hele, må du dra nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 takk! var egentlig en ganske grei jobb. Trykka ned vinduet, så fikk jeg tak i lista og rev den av. Fikk også tatt av lista rundt dørhandtaket. Blir bra med nye og ikke slitte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Meget strøken 318is! Synes du skal gå for sota blink foran, type den her: Ikke sett på større hjul enn 18"..større enn det blir bare feil på E36 synes jeg. Skal du senke bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Var sånne blinkers jeg ville ha, men gs hadde ikke flere igjen. Får se om de blir byttet ut senere Har bestemt meg for at felgene skal være 18", men er veldig usikker på hvilke felger jeg skal gå for. bbs lm kanskje? Is'en skal også ned noen cm etterhvert : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 GS har jo BBS LM replika, mener jeg? Er jo grisefine hjul på E36! Org LeMans har en pris som ikke passer min lommebok iaf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 liker også bbs lm felgene..men har ingen anelse om hvor mye jeg må ut med for å få orginale/uorginale bbs lm? Finnes det noen tråd om is'en som var i ditt eige tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 betalte 5500 kr for min lm replica felger uten dekk inkl frakt hos gs .. Med dekk koster dem rundt 8500 + - Meget pene felger . | Bilde av dem i linken under \|/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Ikke så aller værst pris det..må si bilen din kledde felgene! Blir veldig sannynlig innkjøp av felger til våren (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Litt av hvert har skjedd med bilen den siste tiden. Nye sideskjørt Lakkert: - sideskjørt - panser - høyre framskjerm - bakfanger - begge dører - grillramme M sidelister Lister under vindu begge dører Nye lister rundt dørhandtak Skiftet plastdeksel under vindusviskere Bestilt supersprint Slenger med noen bilder, men bildene lyver litt. Kommer en blåfarge på bildene som jeg ikke liker. T Tok meg en tur ut for å ta bilder Vi ble forfølgt av en ku Ny dørhandtak list Nytt plastdeksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Og du tror de holder med å legge ut to bilder? Røsk meg! Få ut non fler bilder her nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Og du tror de holder med å legge ut to bilder? Røsk meg! Få ut non fler bilder her nå da kommer fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Så bilen din her en dag (igår trur eg), den er rett og slett grisefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Så bilen din her en dag (igår trur eg), den er rett og slett grisefin! Takk Hvor så du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå