in2you Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Den stod parkert oppfor kiwi ved jernbanen, stemmer det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Har et lite dilemma. Låsekassene på begge dørene er klare for utskifting, men vet ikke hvordan jeg skal få skifta de. Må vel ut med vinduet for å komme til. Noen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Jo da, jeg har gjort det, jeg tok ikke ut vinduet, bare dro det opp litt, for og komme til, også må du skru av det staget til vindusmotoren, jeg tror jeg holdt på i nesten to timer med det der, er et reint helvette. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 hehe, var det jeg fryktet! får vel sette av en dag til skruing og frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Pakke i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Fikk endelig 2stk nye låsekasser i posten på lørdag. Satte igang med å skifte låsekassen på førersiden idag med god hjelp fra far. Brukte vel cirka 1,5 time. Det var ikke nødvendig å ta ut ruta eller løfte den opp, trengde heller ikke skru av staget til vindusmotoren. Her er et bilde av 1stk ny låsekasse Edit: Takker "BMW 2002 Fredrik" for en hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Og da var låsekassen på passasjerside også skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Pakke i posten idag Nye ventilløftere..men trenger hjelp til å skifte løfterne så går nok en stund før motoren er tikkefri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Var innom nettbutikken til scandicshine igår. Nå er jeg solgt.. Handlet noen småting i første omgang: 2 x Scandic Shine CHEAPO 2 x Chemical guys fluffers 1 x Chemical guys silk shine dressing 1 x Streak free glass towel 1 x Chemical guys streak free glass cleaner 1 x Chemical Guys Pete's 53'- Black Pearl Signature Paste Wax Snart høstferie og tid for polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Utrolig fin den bilen din altså . Men må være noe feil på kameraet ditt, for jeg har sett et par bostongrønne biler, og din ser jo nesten blå ut i forhold på bildene her. Men pen fordi . Men hva var i pakken lengre her oppe, ny eksos? Fått det på enda? Og så blank å fin som bilen din er på bildene er vel det siste du trenger enda mer bilpleiesaker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Hehe, trengde egentlig ikke noe mer produkter..men er spent på om jeg får enda mer dybde i lakken med voksen til chemical guys + at jeg måtte ha noe som fungerer greit til å vaske vinduene med : ) I pakken lenger oppe ligger nytt supersprint eksosanlegg. Det er montert på bilen ja, ble veldig bra! Angående blåfargen som kommer frem på bildene..liker det ikke, men vet ikke hva jeg skal gjør for å få vekk fargen. Har sett mange som har fotografert boston grønne biler, og som har fått fargen bra frem på bildene. Må nok få noen til å ta bilder for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Du må si fra når du har prøvd Chemical Guys Pete's 53'- Black Pearl Signature Paste Wax. Vurderer å kjøpe den selv. Ser nå ikkje så galen ut i lakken bilen din nå.. Fine bilder på s 4. Ser blank og fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Gled deg til CG Silk Shine Dressing Så lenge du skal bruke den på interiøret hehe Utvendig synes jeg ikke den er spesielt holdbar, selv om den ser bra ut, men innvendig er det en vinner. Hvertfall hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Gled deg til CG Silk Shine Dressing Så lenge du skal bruke den på interiøret hehe Utvendig synes jeg ikke den er spesielt holdbar, selv om den ser bra ut, men innvendig er det en vinner. Hvertfall hos meg... Den skal brukes til interiøret Siden du har god peiling på dette, hva bruker du til rens av lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå