skrape Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Skal skifte toppdekselpakning og vurderer da om jeg skal lakkere toppdekselet. Står mellom svart og boston grønn (som er bilens farge). Kan det bli bra? Toppdekselet ser ikke bra ut nå..har pusset flere timer med autosol, men får det ikke helt 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Kom ny pakke fra scandic shine idag + fire nye vinterdekk fra dekkonline 1 stk. Chemical guys Citrus Wash & Gloss 1 stk. Chemical guys stain extractor 1 stk. CG SPEED WIPE SPRAY & Streak Free QUICK SHINE (Anti Static) Begynner å samle seg opp noen produkter etterhvert. Noen som vet om det finnes en form for holdbarhetstid på dette? Kan jeg trygt la produktene stå inne året rundt? hehe, bare lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Få se bilder av toppdekselet da. du lovte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 hehe, venter på at BMW dekselet skal komme i posten! Legger ut bilde så fort dekselet er satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Det der var en stk knallpen coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Får snart ny pakke i posten som inneholder litt mer en hva jeg egentlig skulle ha 2x Meguiars Water Magnet Microfiber Drying Towel 3x Meguiars Microfiber Wash Mitt 3x Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel 2x Meguiars Mirror Glaze Dispenser Bottles 1x Meguiars M8001 Speed Glaze 1 gallon (ca 4l) 1x Meguiars #21 Synthetic Sealant v2.0 (2l) 1x Meguiars #83 Cleaner/Polish 2x Meguairs #80 Speed Glaze (1l) 1x 600ml Plastic Bottle with Sprayer 4x Empty Dispensers (12 US oz.) 1x Meguiars Detailing Clay - Mild 1x Meguiars Scratch X v2.0 1x Meguiars Grit Guard 1x Huge 38" x 28" Microfibre Drying Towel 1x Meguiars Even Coat Applicators - Pkg/2 Ble endel Meguiars denne gang. Skal klargjøre bilen for vinteren med MG21, og legge på noen lag med Petes'53! Planer for vinteren: - Nye tåkelys - Sommerfelger - Skifte alle vinduslister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Kjekk handle liste du har der. www.blankbil.no du har handla . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har handla det meste fra http://www.cleanyourcar.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har du fått lakert topp dekkselet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har du fått lakert topp dekkselet ? Ja, toppdekselet er ferdig lakkert Kommer bilder senere idag (etter jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har du fått lakert topp dekkselet ? Ja, toppdekselet er ferdig lakkert Kommer bilder senere idag (etter jobb) Det blir spennende.. Gleder meg til å se resultatet. kansje eg finner på noko liknande viss det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 veldig dårlig bilde, men må jobbe overtid så blir ikke flere bilder idag. Kanskje på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Steike, det der var jævlig rått da. Tror jeg må vurdere å gjøre noe ala det samme neste gang jeg har av toppen. Du får gi oss en update om noen måneder om hvordan det holder seg, med tanke på varmen. Hva lakktype brukte du? Og pen liste med bilpleie da, blir spennende å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Noen som vet om det finnes svart deksel til å ha over batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Noen som vet om det finnes svart deksel til å ha over batteriet? Det er det orginalt, men det passer dog ikke alltid på, da batterier kan ha forskjellig størrelse. Mitt deksel ligger i garasjen, siden det batteriet jeg har nå er for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå