skrape Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Det er det orginalt, men det passer dog ikke alltid på, da batterier kan ha forskjellig størrelse. Mitt deksel ligger i garasjen, siden det batteriet jeg har nå er for høyt Hm..finner det ikke på nettbutikken til gs, men ser vel kanskje feil plass. Håper ikke batteriet mitt er for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Du skulle nesten lakert insuget og , får litt meir helhet i det. Da hadde det blitt enda kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Du skulle nesten lakert insuget og , får litt meir helhet i det. Da hadde det blitt enda kulere. Har planer om å gjøre det i vinter =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Skulle ikke fått bilen ned på bakken snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Er det orginal lakk på bilen er eller er den lakker opp. For den ser nydlige ut i lakken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Skulle ikke fått bilen ned på bakken snart da? Hehe, jo Senk blir vel det neste jeg handler. Men senker den nok ikke før det kommer nye felger på (til våren). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Er det orginal lakk på bilen er eller er den lakker opp. For den ser nydlige ut i lakken . Den er ikke lakkert opp, utenom panser og dører. Lakken er egentlig ganske fin. Ingenting rust eller riper, det eneste er en liten bulk i venstre framskjerm som kommer frem i sollys (fra tidligere eier). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Trenger litt hjelp nå. Skal kjøpe senkesett, og lurer da på om noen her har kjennskap til Vogtland senkesett? Bilen skal ned 40/20. Kommer den til å bli veldig stiv og miste all komfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 det er somregel ikke fjærene som styrer stivheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 det er somregel ikke fjærene som styrer stivheten Nei, men demperne er vel med på å styre stivheten? Skal som sagt kjøpe sett, ikke bare fjærer. Du kan vel gi en forklaring på hva som styrer stivheten? Kan jeg på forhånd vite om bilen blir veldig stiv og ubehagelig å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 det er somregel ikke fjærene som styrer stivheten Nei, men demperne er vel med på å styre stivheten? Skal som sagt kjøpe sett, ikke bare fjærer. Du kan vel gi en forklaring på hva som styrer stivheten? Kan jeg på forhånd vite om bilen blir veldig stiv og ubehagelig å kjøre? Fjærene har litt no litt å sei dei og, bilen blir jo laver og får eit lavere tyngde pungtet på bilen. å vil derfor krenge mindre i svingen. Men er mykje så spiller inn på stive heten: Demper, x-brace , stabstag, foring toplager osv...... Viss du har ikkje vil miste all komfor så selger H&R comfort kit(). Eg har det og syns komforen er bra. http://www.hrsprings.com/products/cup-kits/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Ut fra erfaringer andre har med Vogtland, så ser det lovende ut. Har fått en god pris på 40/20 senkesett. Blir spennende, men er veldig skeptisk til å senke bilen i utgangspunktet. Fartshumper og drit med lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Tror nok ikke du skal bekymre deg for fartshumper med 40/20 senk... Jeg har 70/40 og klarer meg ganske greit (Litt pes med de todelte, men det var ikke noe stress på de heller med compacten min som er senka 40/30) Ang. komfort, så er det jo ikke annet enn herlig å kunne ta svinger uten at bilen legger seg likke langt ned som en r-sykkel Inne i stavanger er det noe dritt med stivt understell, men det er fordi veiene der (da spess sentrum og storhaug) suger schnabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Tror nok ikke du skal bekymre deg for fartshumper med 40/20 senk... Jeg har 70/40 og klarer meg ganske greit (Litt pes med de todelte, men det var ikke noe stress på de heller med compacten min som er senka 40/30) Ang. komfort, så er det jo ikke annet enn herlig å kunne ta svinger uten at bilen legger seg likke langt ned som en r-sykkel Inne i stavanger er det noe dritt med stivt understell, men det er fordi veiene der (da spess sentrum og storhaug) suger schnabel. Da burde det vel gå greit med 40/20 senk, hehe. Er heldigvis ikke så ofte jeg kjører i Stavanger området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 hvis demperene er kake, kan fjærene være så stive de bare vil, blir gyngete uansett hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå