635csi Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen som vet om man må bestille sentreringsringer spesielt fra Hartge til denne typen felger, eller om dette er "universalvare"? Noen med erfaringer? Er snakk om denne typen felg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Ingen som har noen formening altså? Hmmm, får bare bestille vanlige sentreringsringer og prøve meg frem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har du felgen tilgjenglig? Isåfall er det jo bare å måle diameteren på senteret. Hvis ikke, så kan jeg kanskje tippe at Hartge har egne sentrerings ringer. Jeg måtte hvertfall bestille AC Schnitzer ringer til mine felger da de har helt andre mål enn vanlige 3 og 5 serie felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Noen spesiel grunn til at du tror de skal være annerledes? Regner med at så lenge du har dimen på navsenteret og dimen i felgen riktig så passer senterringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Navet er 74,1 og jeg skal ha 72,5. Det ene bakfelgen ser forsåvidt normal ut: Den andre stusser jeg litt på. Ser rett og slett ut som det er et spor på den som ikke er på den andre (markert med rød pil): Foran ser det normalt ut: Kanskje litt vanskelig å se på disse bildene, men det er hovedsaklig den ene bakfelgen som er litt ulik de andre. Lurer på om den rett og slett kan være litt skadd i navsentret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ser nesten ut som den er blitt skrudd på et for stort nav... Men ellers så ser det ut som du bare kan bruke vanlige ringer. Ville prøvd det på alle 4 først, og eventuelt fått noen til å dreie opp senter på den "skada" felgen og dreie en "spesialring" til den hvis det ikke funker med bare en vanlig ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Skal prøve med vanlige ringer nå først hvertfall, så får jeg sikkert sett om det virkelig er noe merkelig med denne en bakfelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå