Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei! Tenkte å lage en tråd om bilen min. Det er en 2007 325d som jeg kjøpte 3 april i år. Da hadde den gått 34000km og den er som en drøm å kjøre 3 litern er utrolig stillegående og sterk. Av utstyr kan det nevnes: - M-sport pakke - Stor Navi - Cruisecontrol - Hifi-anlegg - Xenon - Shadowline høyglans - Antrasitt taktrekk +++ litt bilder: Har fått kledd på bilen noen 19" felger og litt breiere dekk. Og med M-sport understellet sitter den som en drøm på veien. Har egentlig ikke så mye planer for bilen, men har vurdert å space ut hjula bak en smule og evt få på shadowline-lykter bak. Hvis noen har noen forslag så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Strøken Sleng ut interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Så veldig fin ut. Et tips er å montere blackline baklykter, gjør seg veldig mye bedre på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Takker for det Ja, det står på lista over det jeg tenker å gjøre. Skal få slengt ut noen bilder av interiør etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Strøken kjerre! En av de heldige som har sittet på Den satt jævlig godt på veien :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Nydelig bil! Spacere og baklykter haddde gjort seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Takk for det Lars! Spacere og baklykter kommer Noen som vet om den DVD-spilleren til Navien lar seg "chippe" slik at jeg kan se film i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Takk for det Lars! Spacere og baklykter kommer Noen som vet om den DVD-spilleren til Navien lar seg "chippe" slik at jeg kan se film i bilen ? Flott bil ja. Jeg har kjørt den sjøl så det Hansen sier om kjørekomfort kan bekreftes Du ser sikkert etter en frikoblingsmodul for Navi Hansen: http://www.schmiedmann.no/3_serie/E90/u ... .htm#pg995 Leveres av Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Takk for det Mistabeen! Er jo flott den nye øsa di og Fått deg grom vogn til familien du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Takk for det Mistabeen! Er jo flott den nye øsa di og Fått deg grom vogn til familien du! takker så meget hr hansen. blir vel en tur innom motortechnik i midten av juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 hehe. Ja, du får skvise ut litt mer fres av kjerra. Den fortjener det. Jeg foreslår at vi stikker ut og pærer noen vagprodukter snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Ja, da er sommeren her og har nettopp fått vasket og polert bilen. Nå er det bare en uke til jeg får tilbake lappen og. Så dette ser jeg fram til. Mista selvfølgelig lappen da jeg var på vei hjem etter å ha kjøpt denne bilen. Nye bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Nydelig bil du!! Håper en gang i tiden at jeg kan gå fra e46 til e90 fått en liten svakhet for disse. Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå