matss Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg og "Kristian H. Foss" her på forumet fikk tatt noen bilder i kveld av våre E36'er! Håper de faller i smak
lloydsb Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 pene biler som fortjener en annen location! det vil få frem bilene bedre og det blir litt mer punch:P På den gress flekken plenklipperne ska stå... Men morro med biler, så bare å hive seg
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Bildene er litt "kjedelige" på en måte..men flotte biler og jeg liker spessielt coupèn! kanskje få tak i GT leppen ?
EirikL Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Enig med PenguiN, pene biler som hadde fortjent en annen location. Likte spesielt godt coupèen:)
matss Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Sant det dere sier.. Kunne funnet bedre location til bilene, men vet ikke om så mange aktuelle steder. Bildene kommer nok bedre frem når Kristian får lagt ut bildene han tok, siden han brukte speilrefleks kamera med stativ og alt. Jeg brukte kun et digitalt kamera uten stativ. Så vi får vente å se hva han evt legger ut
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 bildene er mye like, locationene var ikke så værst, men dere kunne gjort mye mer utav den bildene sliter også med svært dårlig fokus på mange av bildene... som AD|OS lærte meg: "Det er bedre med et par gode bilder, en mange dårlige!"
matss Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Ja, sant det. Men som jeg skrev ovenfor, så er disse bildene tatt med digital kamera. Ikke noe fancy greier, så man kan liksom ikke forvente så mye mer:P Kristian har brukt et mye bedre kamera, venter bare på at bildene skal komme Så får håpe de vil se bedre ut!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Legger ut mine bilder... Men er ganske så like som Mats sine. Er ganske noobs på fotografering, så vi prøver oss frem litt...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 hvor er side skjørtene kjøpt? ???????? er jo bare orginale kanaler å se på disse bilene da...
winchester Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Pene biler, men her ser man forskjellen på en herlig coupe og en familievennlig sedan.
matss Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 hvor er side skjørtene kjøpt? ???????? er jo bare orginale kanaler å se på disse bilene da... stemmer det.. orginale skjørter
matss Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Pene biler, men her ser man forskjellen på en herlig coupe og en familievennlig sedan. Haha ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå