gjeewaytee Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 god morgen:) startet opp og kjørte guttungen i barnehagen. da jeg stoppet la jeg merke til at alle viserene var døde utenom dieselmåleren og displayet. leverte guttungen og startet opp igjen, fremdeles like dødt. da jeg slo av tenningen når jeg kom hjem tikket dieselmåleren som en sekundviser som satt fast og displayet ( der hvor evt feilmeldinger ol kommer opp ) blinket i samme takt i ca 10-15 sek etter jeg slo av tenninga prøvde å finne ut av sikringene, men kunne ikke se at noen var gåen. får helt vondt av det tyske språket så aner ikke hvor den kan befinne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hmm...plutselig virket alt igjen. dårlig tegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 har opplevd samme problem.. Tror det var en stor sikring i motor rom som ikke va røket men hadde dårlig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå