PenguiN- Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 bimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 bump, fortsatt til salgs om noen vil hente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Sender du? Eventuelt kostnad? Kan du ta bilde av flassingen, litt nærme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Felgene er holdt av til slutten av juni. om det er ønskelig kan jeg sende pm om salget ikke går som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleviken Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Har du felgene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 som sagt er di lagt av ut juni mnd. Di som evt er intressert kan ta kontakt via PM så skal jeg si ifra om en ukes tid om jeg fortsatt har di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå