fredrikrb Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei! Lurer på å ettermontere skipose i bilen, mest for å kunne få plassert en subwoofer baki der. Men med et ettermonteringssett til 2200,- lurer jeg litt på hva man faktisk får når man kjøper det. Er det bare luken og posen, eller bytter man ut hele metallplaten mellom bagasjerom og kupe? Noen som har erfaring med å rett og slett bare skjære et hull der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 I min e36 var det ihvertfall bare å fjerne plata akkurat der hullet var. Den biten var kun punktet fast så var bare å knekke punktene og fjerne plata. Så var det bare å sette inn skiposeboksen. Denne trenger jo ikke du hvis du uansett skal bytte den ut i en subwoofer. Så tipper du kun får luken og posen, samt teppe til bagasjerommet for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Mener e39 må man kutte den ut.. att den ikke er pungt sveisa på... Er merket hull kor man ska borre og strek kor man skal kutte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg var og tittet litt på plata igår, og den er nok ikke punktsveiset, så det spørs om ikke det må bores og skjæres. Men det er det som gjøres, så ved at jeg skjærer selv, så ødelegger jeg ingenting som "skal være der"? Knallbra med så raske svar. Det kan man lære seg å like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå