Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Har elektriske vinduer foran til E36 sedan som skal selges. Det som følger med er: Heisemekanismer høyre og venstre side med motorer, elnett og brytere. Prisen er 800kr.
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 alt som trengs for ettermontering følger med ? Jepp. Det eneste jeg ikke har er sånne små propper som man setter i sveivhullene på dørtrekkene, da min hadde dørtrekk for el.vindu.
axor Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 du må vel også bytte hjerne, og såvidt jeg ser så følger ikke denne med her ?
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 du må vel også bytte hjerne, og såvidt jeg ser så følger ikke denne med her ? Hjerne? Nei nå tror jeg du har misforstått? Er ikke det til el. vinduene.
Mexos Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 gir no eit bud på 400 eg da:) Ja er lov å drømme Eller kjøpe det nytt hos koed for 2200kr.
ØrjanHøyvik Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 er vell lov og prøve seg tusingen pluss frakt da gir no eit bud på 400 eg da:) Ja er lov å drømme Eller kjøpe det nytt hos koed for 2200kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå