Reset Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut mitt "prosjekt" her på forumet. Bilen er en 85 modell 520i som jeg synes skal få livet tilbake Tideligare eier har brukt bilen som herje bil, så bilen er full i bulker etc. Planene: M535i styling. m30b35 eller s36b36. Sports interiør Senk Ny lakk. Nytt understell Tonet ruter? Noen fete felger, holder på å pusse opp noen bbs rs. 8x16 et11. Når jeg kjøpte bilen hadde den chrome hjulbue lister, og ødelagt fremfanger. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem, var en grundig vask og demontere framfanger å chrome buene:p Bilen hadde også 3 forskjellige felgsorter, og 4 forskjellige dekk Pics: Fikk tak i noen felger med en kompiss, siden jeg måtte ha 4 felger av samme type Vet ikke helt hvilke felger det er. Dim er 8,5x16 med 245/45-16 bak og 225/50-16 forran. Litt bredt bak Fikk dratt ut noen kabler som ikke var i bruk. Kabler til en IKKE fungerende sentral lås, samt antenne kabel pluss styrestrøm( elektrisk antenne ) og cd veksler kabel. Sånn ser bilen ut innvendig nå. mye bedre enn før. MTP alle ledningene jeg fikk ut. Grøss Har sveisa igjenn hull til hengerfeste og kabelen til henger feste. Har målt ett strøk nå, skal ha ett strøk til når det første har tørket. Bilder kommer Hva tror dere? Er det noe håp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ikke forstå meg feil men hvorfor kjøpe en tidligere herjebil som er rassa når du skal fikse opp igjen alt? Ellers kan det jo bli et artig prosjekt å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Fikk bilen billig MEGET billig hehe, kan bli ett morro prosjekt. blir vell en delebil før eller siden, siden nesten alle karosseri deler må byttes ut(dører og panser osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå