ellemelle Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hei Da batteriet til nøkkelen til min E46 2001-modell sluttet å fungere, fulgte jeg denne guiden: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p ... 7956fa9088 for å bytte batteri. Batteriet kostet ca 30, men tillegg på 250 kroner i frakt og moms gjorde det dyrere enn nødvendig. Jeg bestilte derfor 3 batterier for å spare litt på prisen pr. batteri. Dersom noen er interessert i å kjøpe billig batteri: send pm. Batteriene er så små at de kan sendes billig i vanlig konvolutt.
kanari87 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Må man dra til Bmw for og prgramere nøkkelen igjen, Er inntereset i et av batterien du har til overs.
MariusW Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Forresten: På disse batteriene er det mye å gå på! Innprisen vår på dem er ca 2.5 kr så her er det bare å forhandle
ellemelle Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Batteriet kan jeg godt selge for 50 øre. Det er frakten jeg tar betalt for Må ikke til BMW for programmering.
mudbug Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Må man dra til Bmw for og prgramere nøkkelen igjen, Er inntereset i et av batterien du har til overs. Her er guiden for å programmere igjen nøkkelen: 1:Nøkkel i tenning, vri til postisjon II (rett før starter bilen) og ta ut igjen. 2:Hold på "lås opp" knappen, mens en trykker 3 ganger på "LÅS" knappen. 3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen! Gjenta nøkkelen nr. 2 i samme prosess. Prosedyren må vare innen 30 sekunder for alle nøkkelene.
mudbug Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 HeiDa batteriet til nøkkelen til min E46 2001-modell sluttet å fungere, fulgte jeg denne guiden: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p ... 7956fa9088 for å bytte batteri. Batteriet kostet ca 30, men tillegg på 250 kroner i frakt og moms gjorde det dyrere enn nødvendig. Jeg bestilte derfor 3 batterier for å spare litt på prisen pr. batteri. Dersom noen er interessert i å kjøpe billig batteri: send pm. Batteriene er så små at de kan sendes billig i vanlig konvolutt. Hei! Du kan bruke varmepistol eller hårføne for å ta av deksel. Det er farlig å bruke kniv for å kjære ut deksel. Det kan skade transponde og skade deg. Virker din nøkkelen etterpå. Det koster dyr med frakten. Du kan be dem å sende deg som gave.
ellemelle Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Jeg brukte kniv og skrustikke for å få dekselet av. Limte igjen med 2 punkter superlim og silikon for å gjøre det tett. Nøkkelen fungerer fint. Jeg bestilte batteri fra rsonline.no, og det er vel kun fra utlandet dette med gave fungerer? Uansett for sent nå...
mudbug Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg brukte kniv og skrustikke for å få dekselet av. Limte igjen med 2 punkter superlim og silikon for å gjøre det tett. Nøkkelen fungerer fint. Jeg bestilte batteri fra rsonline.no, og det er vel kun fra utlandet dette med gave fungerer? Uansett for sent nå... Jeg trodde at du kjøpte fra utlandet.
MariusW Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Vet ikke hvilke nøkler dere har men jeg tok av et lite deksel med neggeln, to skruer og der lå batteriet...
ellemelle Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 jeg har nøkkelen uten skruer. Ifølge bmw bergen går det ikke an å bytte batteri selv. Tror nøkkelen med skruer ikke har oppladbart batteri...(?)
MariusW Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Akkurat det vet jeg ikke. Men batteriet heter CR2032 tror jeg det var. Og det er samme batteri som brukes som CMOS batteri i PCer. Og de kan lades
Sveinfor Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Dettan var kult. nøkkelen til min e39 -01 sluttet plutselig å virke i kveld. prøvde programerings trikset og voila. nå funker den. tusen tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå