Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, driver å ser meg om etter ny bil, og har da sett meg ut e36 320 eller 318is.

har MAKS 40høvdinger å bruke på, forsikringen på de to er den sammen, men hvilken av d børr jeg velge, med tenke på salgbarhet, holdbarhet, økonomisk, står seg bra i pris, sprekhet etc...

Skrevet

Ett fett vil jeg påstå, finn en i god stand. Forskjellene i ytelser og forbruk er marginale uansett. For mange er det kanskje kulere med 320 og det gjør at den vil være lettere å selge, men i denne prisklassen er stand trolig det folk legger mest vekt på. Burde gjøre iallefall.

Skrevet

318IS! 320I er ikke noe særlig morsom tross av sine 150hk. 318is holder seg også bedre i pris vil jeg tro og det er vel også noen "sport options". E30 318is er ihvertfall M3 ligt. mye morro der.

hadde jeg hatt valget mellom de to hadde jeg klart tatt 318is, helst E30.

Skrevet

Den har jo mer dreimoment, så noe vil du jo merke i oppoverbakker og lignende.. Men ellers er det lite.. Lyden i 6ern er jo fantastisk, men i din prisklasse ville jeg nok gått for den med best stand.

Skrevet

Gå for en bil i god stand. Forskjellen bilene i mellom er så liten at utstyrsnivå og teknisk/kosmetisk stand bør være avgjørende.

Skrevet

som alle andre sier, liten forskjell i effekt i disse motorene, men 320 har jo den flotte R6 lyden, noe som hadde gjort utslaget for meg (gjorde også det) hehe,, men trål markedet og finn noen i best mulig stand !

Skrevet

en 320 som er i relativt fin original stand og ikke så alt for høy km til en fin pris.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17495566

og her er en isbil, litt m-tech på denne, og noen stygge asa hjul, vet ikke helt om jeg ville hatt den pga motor bytte, men kan selger dokumentere at jobben er skikkelig utført så er det sikkert en bra bil

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17665580

begge bilene er under 40 lapper så har du jo noe ekstra til og utrette eventuelle feil (er som regel alltid noe når du handler brukt) eller ekstra utstyr som måtte friste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...