Anderslien Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg bare lurer på om det finnes noen overgang eller noe sånt som gjør at jeg kan få på facelift baklykter på en 2000 E39? Er 7 pins kontakt på bilen med to rader, mens på baklyktene er det 6 pins på en lang rad. Finnes det noen overgang så man slipper å kutte ledninger? Det blir jo bare tull... Bilder: Baklykt: Kontakt fra bilen:
Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Er det orginale Hella? da må du ha sånne motstandsbokser.
EBørøsund Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Du må ha motstandsbokser og overgang. Dyrt men verd det, så slipper du flimring i ledlysene.
Anderslien Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Ikke original Hella nei. Er kopi lykter. Er ikke Led lykter, men vanlig facelift lykter med pærer, men som ser ut som Led... Lyser sånne streker.
Buzz Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Må fortsatt ha de motstands boksene... monterte slike på en bil forrige uke...
Anderslien Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Må fortsatt ha de motstands boksene... monterte slike på en bil forrige uke... Vanligvis trenger man ikke disse. Bare å plugge i. Mulig lyktene er feil. Har bestilt mange ganger før og da var det bare å plugge i. Var da en annen leverandør. Så det finnes ingen overgang?
Haug530D Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Må fortsatt ha de motstands boksene... monterte slike på en bil forrige uke... Vanligvis trenger man ikke disse. Bare å plugge i. Mulig lyktene er feil. Har bestilt mange ganger før og da var det bare å plugge i. Var da en annen leverandør. Så det finnes ingen overgang? Kan sikkert kjøpe de kablene som går fra lyktene til de boksene, kan jo vær at du må modifisere de kablene litt da, men det blir jo ikke klipping i det orginale nettet.
Anderslien Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Har du peiling på hvor jeg kan få tak i disse kablene?
Haug530D Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Har du peiling på hvor jeg kan få tak i disse kablene? Koed, bare legg disse numrene i handlekurven: www12417 og www12418
Anderslien Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Har du peiling på hvor jeg kan få tak i disse kablene? Koed, bare legg disse numrene i handlekurven: www12417 og www12418 Takk for det. Da er det bestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå