fast Dog Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir helt galen av dette! skal ha meg en ny bruktbil snart og klarer ikke å velge hvilken!!! Det står mellom disse 2! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1242817099 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1243197824 Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Rust i kanalen på den TDS'en. Personleg ville eg gått for bensin , men det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 2 ganske forskjellige biler... Bensinen så ganske "useriørs" ut inni synes jeg, med basskassa festa med jekkestropp og skitten og rotete. Sier ikke at du burde velge tds'en, men den annonsen virket iallefal mer seriøs... Uansett er vel dette 2 ganske forskjellige biler. Stusser litt på at det står mellom de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 gå for bensineren, men synst prisen var litt stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Når jeg ser hva folk forlanger for nedkjørte vrak GREMMES jeg over hva jeg solgte min gamle E34 for... Det begynner å bli langt mellom flotte 5-serier av disse årsmodellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Diesel.. Mye lettere og få godkjent med større motor senere.. pga mye høyere vekt på dieselmotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvis vi se vekk fra prisen! Noen som har erfaringer med disse type bilene! lurer litt på hvordan bensinmotoren fungere sammen med litt vekt og manuell gir! sparker denne fra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå