tonykart Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Hihihi, da var endelig det første treffet på Frøya bane gjennomført. Volvotreffet så nesten ut som ett BMW treff, Bmw var overrepresentert på banen i dag. vinneren av breisladden var også BMW. Vi i Nmk Frøya vil gjærne ha tilbakemeldinger på hvordan banen vår var.
KnutH Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg syns banen var helt topp, mange fine kombinasjoner. Fikk litt for stor sladd i enkelte svinger da det var litt vann her og der, så det blir veldig bra med tørr bane Dette kan jeg si utifra det lille jeg fikk kjørt pga jeg kjørte sundt ganske tidlig på dagen.. Gikk an å drifte på banen iallefall
tonykart Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Fint å høre, vi har bommet litt med dimensjoneringen av drens hullene i svingene hvor det er curbs, til uka vil vi få fikset dette.
Larsinnj Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Er flystripa med? Eller blir det en "mikke mus-bane" ?
tonykart Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Fint å høre, vi har bommet litt med dimensjoneringen av drens hullene i svingene hvor det er curbs, til uka vil vi få fikset dette.
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Så ut som en bra bane det der på tide med en skikkelig bane. Lånkebanen er alt for dårlig til oss som har lave biler etc.
Eirik Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Så bra ut den banen her! Litt skummelt med vann og fjell i yttersvingene, men det er kanskje bildene som lyver litt...?
tonykart Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Hei, flystripa er med. det er ikke mye mikke mus bane det her nei. De fleste som kjørte i helga var fornøyd.
oddis Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Fins det noen bilder/filmer av treffet? Fant en liten sekvens fra et autoslalomtreff tidligere i sommer. http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/169659/ Forøvrig er det en av de mest opplyst "Trygg Trafikk" personene jeg noensinne har hørt på slutten av intervjuet. Han treffer spikern veldig nære hodet
tonykart Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 www.videoavisa.no Videosnutt etter Volvotreffet i helga.
Tsbusa Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hadde det vært mulig å evt. hatt ett større bimmers.no treff på nybanen? (Uten at det må koste par og tjue tusen kroner)..? GS hadde jo og kunnet kommet å hatt litt oppvisning med M3'en osv. Kjenner selv ett par som er med i norske drifting serien som sikkert kunne blitt med og hatt digg drifte oppvisning:) (Dòg ikke BMW, men).
bue Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Er jo ikke umulig å få til et treff, bare man spleiser litt på det, eller evt. tar inngangspenger.. Tok flere bilder på lørdagen som jeg har planer om å laste opp ganske snart om noen er interessert..?
Tsbusa Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Er jo ikke umulig å få til et treff, bare man spleiser litt på det, eller evt. tar inngangspenger.. Tok flere bilder på lørdagen som jeg har planer om å laste opp ganske snart om noen er interessert..? Legg ut! Inngangspenger ingen u-ting. De fleste at ting koster penger å arrangere, og at ting ikke kommer gratis, så de fleste betaler lett ca 150,- i inngangspenger. (Sjafør med utstilling av bil). Og 50,- ekstra for banekjøring. Og 50,- for personer som skal inn på treffet. Barn under 12 er gratis. Dette er bare ett eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå