Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi, da var endelig det første treffet på Frøya bane gjennomført. Volvotreffet så nesten ut som ett BMW treff, Bmw var overrepresentert på banen i dag. vinneren av breisladden var også BMW. Vi i Nmk Frøya vil gjærne ha tilbakemeldinger på hvordan banen vår var.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg syns banen var helt topp, mange fine kombinasjoner. Fikk litt for stor sladd i enkelte svinger da det var litt vann her og der, så det blir veldig bra med tørr bane ;) Dette kan jeg si utifra det lille jeg fikk kjørt pga jeg kjørte sundt ganske tidlig på dagen.. :( Gikk an å drifte på banen iallefall :)

Skrevet

Så ut som en bra bane det der :) på tide med en skikkelig bane. Lånkebanen er alt for dårlig til oss som har lave biler etc.

Skrevet
Fins det noen bilder/filmer av treffet?

Fant en liten sekvens fra et autoslalomtreff tidligere i sommer.

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/169659/

Forøvrig er det en av de mest opplyst "Trygg Trafikk" personene jeg noensinne har hørt på slutten av intervjuet. Han treffer spikern veldig nære hodet :D

Skrevet

Hadde det vært mulig å evt. hatt ett større bimmers.no treff på nybanen? (Uten at det må koste par og tjue tusen kroner)..?

GS hadde jo og kunnet kommet å hatt litt oppvisning med M3'en osv.

Kjenner selv ett par som er med i norske drifting serien som sikkert kunne blitt med og hatt digg drifte oppvisning:) (Dòg ikke BMW, men).

Skrevet

Er jo ikke umulig å få til et treff, bare man spleiser litt på det, eller evt. tar inngangspenger.. :)

Tok flere bilder på lørdagen som jeg har planer om å laste opp ganske snart om noen er interessert..? ;)

Skrevet
Er jo ikke umulig å få til et treff, bare man spleiser litt på det, eller evt. tar inngangspenger.. :)

Tok flere bilder på lørdagen som jeg har planer om å laste opp ganske snart om noen er interessert..? ;)

Legg ut!

Inngangspenger ingen u-ting. De fleste at ting koster penger å arrangere, og at ting ikke kommer gratis, så de fleste betaler lett ca 150,- i inngangspenger. (Sjafør med utstilling av bil).

Og 50,- ekstra for banekjøring. Og 50,- for personer som skal inn på treffet. Barn under 12 er gratis. Dette er bare ett eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...