Gå til innhold

Innsug forskjell

djscream
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg for 2 år sia ett innsug, på en hogger i drammen, , han sa dette innsuget var ett must for turbo byggere..

javel tenkte jeg, å kjøpte det for 2000 kr.... å siden ble det lagt på hylla.. å glemt

å etter noen bekjente har tittet på det , så lurte vi fælt på hvordan vi så forskjellen fra den jeg har på en 320 m50b20.. å hva jeg egentlig hadde kjøpt..

Noen tips?

her er ett bilde av den

8msjqz9euad9d5xxa9m9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner jo på m50b25 innsug, du ser det godt om du sammenligner bredden på rørene fra plenumkammeret med det innsuget du har på din m50b20.

m50b25 har betydelig større rør siden den orginalt skal ha mer luft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ta den av heller, man ser det bare ved å se på innsugskanalene som går til sylinderene, setter du dette opp mot det du har i bilen så ser du at det er noe breiere (større).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ein 328i e36,har hørt at hvist du bytter innsuget til ett 325 innsug vil den gå bedre?stemmer deg og eventuelt kan det skade noe på bilen?

Har M50 innsug på min 523, har vel hatt det på i over ett år nå, ikke merket noen problemer og ja bilen går bedre.

Bare å søke etter M50 innsug så dukker det opp en del tråder om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,,er m50 det samme som er på ein 325?

Du skal ha innsug fra en m50b25 (325/525) :)

m50b28 har nedstrupet/underdimensjonert innsug for å holde effekten nede, derfor gir det godt merkbar effektøkning å bytte innsug, men m50 innsuget trenger noen små modifikasjoner for å passe. søk litt ned søkefunksjonen i menyen til venstre, står masse soff om dette fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...